بازدید 2331

فدراسیون والیبال: منتظر اجازه وزیر ورزش هستیم

کد خبر: ۱۲۰۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 15 November 2023

نایب رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون بستگی به موافقت وزیر ورزش دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال اظهار داشت: والیبال ایران در حال حاضر در روند انتخاب سرمربی تیم ملی و برنامه‌ریزی رویدادهای سال آینده از جمله شرکت در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جهان به عنوان آخرین سکوی صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در شرایط حساسی قرار دارد. از طرفی دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی رو به پایان است و از طرف دیگر هم روند بررسی صلاحیت کاندیداها و سایر موارد مرتبط با تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون در شرف انجام بوده و هنوز تکمیل نشده است.

مرادی افزود: در چنین شرایطی با توجه هماهنگی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها پیشنهاد برای برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال به مقام عالی وزارت داده شد تا بتوانیم در راستای مصالح والیبال کشور با هماهنگی کامل با وزارت ورزش و جوانان و مقام عالی وزارت، بهترین تصمیم را برای روشن شدن بحث سرپرستی فدراسیون بگیریم.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همیشه نگاه مثبتی به ورزش والیبال داشته‌اند و فدراسیون والیبال نیز همواره تحت سیاست‌های خرد و کلان وزارت ورزش و جوانان عمل کرده است و در خصوص انتخابات و مجمع فوق‌العاده هم کاملا با نظر وزارت و شخص وزیر ورزش و جوانان عمل خواهیم کرد و در حال حاضر هم منتظر نظر نهایی مقام عالی وزارت برای برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون در تاریخ مورد نظر هستیم.

 سیدمحمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون والیبال تاریخی را برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال پیشنهاد کرده است اما وزارتخانه هنوز مجوزی صادر نکرده و تاریخی قطعی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست