بازدید 8399
۸
بسته ویدیویی «تابناک»

حسن نصرالله، ۲۴ سال پیش در پهپادسازی ایران / سخنرانی تاریخی مالکوم ایکس درباره فلسطین / مواضع و لحظات ترور غسان کنفانی توسط موساد / فلسطین پیش از جنگ جهانی دوم

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ 13 November 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

حسن نصرالله، ۲۴ سال پیش در پهپادسازی ایران

برای نخستین بار تصاویری از حضور حسن نصرالله در صنایع پهپادسازی ایران و کمک ایران به مقاومت برای تولید خودکفای پهپاد منتشر می‌شود. این تصاویر در پاییز ۱۳۷۸ ثبت شده و در واقع حزب الله لبنان با مشاوره فنی ایران، از ۲۵ سال پیش ساخت پهپاد را شروع کرده است. در تابناک می‌بینید.  

 

 

سخنرانی تاریخی مالکوم ایکس درباره فلسطین

مالکوم ایکس، رهبر مسلمانان سیاه‌پوست آمریکا بود که رهبر انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، از او با عنوان «شهید» یاد کردند. بخش کلیدی سخنرانی تاریخی مالکوم ایکس، از رهبران مبارزه برای حقوق سیاهان آمریکا، در مورد قضیه فلسطین در دهه ۶۰ میلادی را با زیرنویس فارسی می‌شنوید که انگار همین امروز مطرح شده است.  

 

 

مواضع و لحظات ترور غسان کنفانی توسط موساد

غسان کنفانی نویسنده و روزنامه نگار شهیر عرب که یکی از رهبران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز بود سال‌ها با نگارش کتب و مقالات خود با قلم به نبرد استعمار حاکم بر سرزمین مادری اش رفت. این نویسنده که در ۱۹۴۸ در اثر ترور و وحشت صهونیست‌ها مجبور به فرار از زادگاه خود شد، هرگز یاد کشور خود را فراموش نکرد و تا آخرین لحظه که توسط موساد ترور شد به مبارزه خود علیه نیرو‌های مهاجم ادامه داد. مصاحبه او با خبرنگار انگلیسی که در آن چرایی عدم مذاکره با اسرائیل را تشریح می‌کند، همراه با تصاویری از ترور وی توسط موساد را در این ویدیو ببینید.  

 

فلسطین پیش از جنگ جهانی دوم

تصاویری از سرزمین فلسطین در دوران استعمار بریتانیا که بیانگر چگونگی روند مهاجرت و ساخت و ساز یهودیان در این دوره است. این گزارش که متعلق به سیستم پروپگاندای بریتانیاست سعی دارد، نقشی مثبت برای مهاجرت یهودیان اروپایی تصویر کند و آن را لازمه پیشرفت و ترقی منطقه تحت استعمار خود معرفی کند. هرچه باشد مهاجرت و شهرسازی گسترده اتباع بیگانه در یک خاک حرکتی نیست که بتوان به سادگی توجیه کرد، البته با گذر زمان و روشن شدن هدف اصلی این مهاجرت‌های گسترده نگاه دوباره به این گزارش خالی از لطف نیست و نشان می‌دهد که دروغ‌های رسانه‌ای هرچند در کوتاه مدت بتوانند القای به باطل کنند در طولانی مدت حقیقت به صورت غیرقابل اجتناب از پشت پرده دروغ بیرون خواهد آمد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
حسن نصرالله
ای خداااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
طرفداری اسرائیل کودک کش فقط یادتون باشه مرگ هم در پیشه وقتی حکم ابد در جهنم خوردی تعجب نکنی لج بازی با نظام یه چیز طرفدار کودک کشی بودن چیز دیگه دست تک تک طرفدارای کودک کشان در خون ۵۰۰۰ هزار کودک و نوزاد هم کاسه است
اسرائیل را با موشک بزنید روسیه از شما حمایت می کند روسیه ابر قدرت اتمی است
درود بر سید مقاومت!!!
حسن نصرالله خدا نگهدارت باد
همین که پذیرفتید که صنعت پهباد در دولت خاتمی و صنعت هسته ای و موشک سازی در دولت های آقایان خامنه ای و هاشمی استارت خورده است،،جای شکر دارد..چونکه احمدی نژادی ها معتقدند که نظام اسلامی و تمانی صنایع ریز و درشت،،در دولت محمود استارت خورد و بعد از یک وقفه هشت ساله در دولت روحانی،،،مجددا در دولت رئیسی ادامه روند پیشرفت در حال انجام است....!!!!!
درودبر حافظان ایران اسلامی....................
بیایید عبرت بگیریم از این مهاجرتهای اتباع بیگانه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی