بازدید 2928

قتل مقابل چشمان نگهبان پارک

کد خبر: ۱۲۰۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 13 November 2023

دو پسر جوان که در یک درگیری نقاش ساختمانی را با ضربه‌های چاقو در پارک به قتل رسانده‌اند تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش ایران، ساعت 3:30 بامداد یکشنبه 21 آبان، گزارش مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت از سوی مأموران کلانتری 106 نامجو به بازپرس امیر حسین علیمردان اعلام شد.

به‌دنبال مخابره این خبر بازپرس جنایی دستور تحقیقات را صادر کرد. طبق تحقیقات اولیه و اعلام بیمارستان ساعاتی قبل پسر 25 ساله که با ضربه چاقو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شده اما تلاش کادر درمان برای نجات او بی‌نتیجه مانده بود.

در ادامه تحقیقات، تیم جنایی راهی محل درگیری که پارکی در حوالی خیابان آیت الله مدنی بود، شدند. نگهبان پارک که شاهد این درگیری مرگبار بود در تحقیقات گفت: ساعت 12:30 شب بود که متوجه صدای درگیری در پارک شدم. دو پسر جوان با مقتول درگیر شده بودند. فریاد زدم که چکار می‌کنید و دعوا نکنید. در این میان آنها جواب دادند که دخالت نکن ماجرا ناموسی است. یکی ازآنها با چاقویی که داشت ضربه‌ای به مقتول زد و فرار کردند. خواستم از فرار آنها جلوگیری کنم اما آنها چاقو داشتند و دو نفر بودند، به همین دلیل موفق نشدم.

در بررسی هویت مقتول مشخص شد که او نقاش ساختمان است. بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت متهمان فراری و انگیزه آنها از جنایت شبانه را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست