بازدید 2272

شکایت از خانم خدمتکار بعد از مرگ پیرمرد

کد خبر: ۱۲۰۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 12 November 2023

مرگ ناگهانی مرد سالمند خدمتکار جوانش را به دردسر انداخت.

به گزارش ایران، پنجشنبه گذشته مرگ مشکوک مرد 75 ساله‌ای به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. در تحقیقات اولیه خانواده پیرمرد از پرستار خانگی پدرشان شکایت کردند: مدتی است که زن جوانی را برای مراقبت و انجام کارهای خانه پدرم استخدام کرده ایم. او هفته‌ای یکبار به خانه پدرم می‌رفت و کارهای خانه‌اش را انجام می‌داد. امروز او تماس گرفت و مدعی شد که حال پدرم بد شده است.

زمانی که خودمان را به خانه پدرم رساندیم، با اورژانس مواجه شدیم. امدادگران به ما گفتند که عملیات احیا را انجام داده‌اند اما نتوانستند برای پدرم کاری کنند و او فوت کرده است. ما از پرستار پدرم شکایت داریم و احتمال می‌دهیم او در مرگ پدرم نقش داشته باشد به این دلیل که پدرم هیچ مشکل و بیماری نداشت و یک دفعه این اتفاق برایش رخ داد.

در حالی که خانواده مرد سالمند چنین ادعایی داشتند، خانم پرستار گفت: روز حادثه پیرمرد به همراه دوستانش به پارک رفته بود و زمانی که برگشت به حمام رفت و دوش گرفت اما یک دفعه حالش بد شد و روی زمین افتاد. من هم اورژانس را خبر کردم اما تلاش‌های کادر درمان نیز برای نجات او بی‌فایده بود. من در مرگ او نقشی نداشته‌ام و دلیلی هم نداشتم که بخواهم او را به قتل برسانم.

باتوجه به شکایت خانواده پیرمرد، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و تحقیقات تکمیلی را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی