بازدید 10794

پاسخ قوه قضائیه به اظهارات برادر شهید عجمیان: قاتلان شهید اعدام شدند/ نه دست شهید شکسته بوده و نه مدرکی دال بر چاقو زدن «قره حسنلو» وجود دارد/اینکه «برخی افراد و جریانات مسیر پرونده را تغییر دادند» صحت ندارد

بر اساس گزارش پزشکی قانونی مربوط به پرونده شهید عجمیان، علت تامه فوت، نارسایی حاد قلبی به دنبال خونریزی شدید داخلی متعاقب برخورد تقریبا همزمان جسم برنده و نوک تیز (چاقو) به قفسه صدری و جسم سخت به پهلوی راست است که هر دو اقدام نیز با توجه به ادله و مستندات متعدد و فیلم صحنه جنایت و همچنین اقاریر صریح افراد در صحن دادگاه از سوی محمد حسینی و محمدمهدی کرمی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۰۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 08 November 2023

بررسی جزء به جزء ادعا‌های مطرح‌شده در پرونده عجمیانقوه قضاییه که در پی اظهارات پدر شهید عجمیان، گزارشی از روند رسیدگی به پرونده و جزییات مربوط به آن منتشر کرده بود، حالا بار دیگر در پاسخ به یکی دیگر از اعضای خانواده شهید، مجبور به واکنش شده است.

به گزارش «تابناک»، در روز‌های اخیر موضوعات مختلفی درباره پرونده شهید روح الله عجمیان مطرح شده است که قوه قضاییه پاسخ‌های شفاف و صریحی را در رابطه با این پرونده و جزئیات آن ارائه کرده است، اما در آخرین مورد، روزنامه اعتماد مصاحبه‌ای با برادر شهید مظلوم عجمیان انجام داده که توضیحاتی در رابطه با این موضوع ارائه می‌شود:

در بخش نخست این گفت‌وگو ادعا شده است: «فردی که با لگد به برادرم ضربه زده و دست چپ برادر مرا شکسته، یک (ضربه) چاقو هم به پهلوی برادرم زده است، در ادامه چند سانت آن را به جگر برادرم فرو کرده و با این ضربه باعث مرگ برادر من شده، اعدام نشده است. چرا؟ در واقع این آقا برادر من را به قتل رسانده است. اما چون پولدار و دکتر است، روابط زیادی دارد و کسی با او برخوردی نکرده است.»

این اظهارات بدون مطالعه محتویات پرونده از جمله دقت در اظهارات شهود و مطلعین واقعه، اظهارات سایر متهمان در تشریح اقدامات مجرمانه هر یک از متهمان و نحوه شهادت شهید عجمیان، اقاریر و اعترافات مکرر متهمان در تشریح اقدامات خود در مراجع مختلف قضایی از دادسرا و جلسات علنی دادگاه و نیز فیلم و تصاویر متعدد مربوط به اقدامات متعدد مجرمانه متهمان از جمله دخالت محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی در نحوه شهادت شهید عجمیان بوده است که متهمان اقدامات خود و کیفیت و نحوه به شهادت رساندن شهید روح الله عجیمان را هم زمان با پخش فیلم‌های صحنه میدانی این جنایت در جلسات علنی دادگاه در مقابل مردم و دوربین رسانه‌ها توضیح می‌دهند. از موارد متعدد بالا که بگذریم گزارش دقیق، علمی و تخصصی پزشکی قانونی نیز عنوان می‌کند یکی از علل شهادت شهید عجمیان ضرباتی بوده است که محمد حسینی با ضربات چاقویی که به همراه داشته به شهید وارد کرده است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

در این پرونده در مجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ ۹ آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز برای رسیدگی به اتهام افراد دخیل در شهادت روح الله عجمیان و حوادت آن روز بهشت سکینه کرج آغاز شد.

بر اساس محتویات پرونده، «سیدمحمد حسینی» در تمام مراحل رسیدگی به پرونده و به دفعات متعدد به ایراد ضربات متعدد با چاقو به شکم شهید اقرار کرده است و علاوه بر وجود فیلم و تصاویر حمل چاقو از سوی وی، برخی از شهود و مطلعین و بسیاری از متهمان نیز از جمله «محمدمهدی کرمی» به ایراد ضربات متعدد (پنج تا شش ضربه) به شهید با چاقو توسط سیدمحمد حسینی اذعان داشتند و نحوه آن را با ذکر جزئیات تشریح کردند، همچنین طبق فیلم‌ها و تصاویر موجود و اقاریر مکرر محمدمهدی کرمی در مراحل مختلف رسیدگی، نامبرده نیز در مقاطع مختلف ضربات متعددی از جمله با سنگ، مشت و لگد و کفش به نقاط مختلف از جمله پهلوی شهید وارد کرده است و کسی بوده است که شهید را که در حال فرار از دست اغتشاشگران بود با ضربه سنگ و کشیدن وی از پشت سر، متوقف نموده و به همراه سایر اغتشاشگران مورد ضرب و جرح قرار داده است.

داستان چاقویی که با آن سید روح الله عجمیان را به شهادت رساندند

اگرچه صدور و اجرای احکام اعدام محمد حسینی و محمدمهدی کرمی به اتهام «افساد فی الارض» بوده است، اما نقش و دخالت موثر آن‌ها در شهادت سید روح الله عجمیان نیز محرز بوده است. بدین نحو که در گزارش پزشکی قانونی آمده است علت تامه فوت، نارسایی حاد قلبی به دنبال خونریزی شدید داخلی متعاقب برخورد تقریبا همزمان جسم برنده و نوک تیز (چاقو) به قفسه صدری و جسم سخت به پهلوی راست است که هر دو اقدام نیز از سوی محمد حسینی و محمدمهدی کرمی صورت گرفته است.

اما این ادعا که حمید قره حسنلو دست شهید را شکسته یا با چاقو ضرباتی به شهید وارد کرده است هیچگونه سند و مدرکی دال بر این موضوع در پرونده و میدان جنایت وجود ندارد و علاوه بر آن، مطابق گزارش پزشکی قانونی، شکستگی مورد اشاره اصولا در جسم شهید مظلوم وجود نداشته است، همچنین نه تنها تصاویر روز حادثه نیز نشان می‌دهد چاقویی در دست حمید قره حسنلو نبوده است بلکه هیچ ادعا و یا مطلبی در پرونده مبنی بر حمل چاقو از سوی قره حسنلو مطرح نشده است و نقشی در قتل شهید نداشته است.

پاسخ قوه قضائیه به اظهارات برادر شهید عجمیان: قاتلان شهید اعدام شدند/ نه دست شهید شکسته بوده و نه مدرکی دال بر چاقو زدن «قره حسنلو» وجود دارد/اینکه «برخی افراد و جریانات مسیر پرونده را تغییر دادند» صحت ندارد

هیچ کس در این پرونده له یا علیه متهمان دخالت و یا توصیه به صورت شفاهی و یا کتبی نداشته است

در این مطب ادعا شده است که «برخی افراد و جریانات با نفوذ از مقام خود سوءاستفاده کرده و مسیر پرونده را تغییر دادند» که این ادعا نیز صحت ندارد و درباره آن پیشتر توضیحات لازم ارائه شده است. همانطور که دستگاه قضایی تاکید کرده است در طول فرایند دادرسی، هیچ کس در این پرونده له یا علیه متهمان دخالت و یا توصیه به صورت شفاهی و یا کتبی نداشته است.

برادر شهید عجمیان در بخش دیگری از این مصاحبه از قوه قضاییه خواسته است تا «مطابق قانون برخورد‌های لازم را صورت دهند». پرونده شهادت مظلومانه شهید عجمیان از همان ابتدا با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های مستمر دستگاه قضایی استان البرز به صورت شفاف و علنی و جدیت بالا مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این پرونده، اتهامات متهمان براساس قانون مورد رسیدگی قرار گرفت و افراد براساس جرایمی که مرتکب شدند به مجازات رسیدند. همچنین روند رسیدگی به آن نشان می‌دهد که در ۶۵ روز به این پرونده مهم رسیدگی و احکام اعدام متهمان اصلی شهادت روح الله عجمیان پس از طی تشریفات قانونی اجرا شده است.

در بخش دیگری از این مطلب ادعا شده است که ۳ نفر قاتلان شهید عجمیان آزاد شده‌اند! این در حالی است که محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی عناصر اصلی قتل شهید اعدام شدند و همچنین هیچ یک از افرادی که سابقا به اعدام محکوم شده بودند آزاد نشده‌اند. 

در پرونده شهید عجمیان، دادگاه بدوی برای ۵ نفر به اتهام، افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت، سید روح الله عجمیان حکم اعدام صادر کرد.

پس از اعتراض متهمان در دیوان عالی کشور، پرونده مورد بررسی مجدد قرار گرفت و رای دیوان عالی کشور پس از بررسی دقیق پرونده درخصوص فرجام‌خواهی۵ نفر از متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان صادر شد.

دیوان عالی کشور در خصوص فرجام‌خواهی سه متهم به نام‌های حمید قره حسنلو، حسین محمدی و رضا آریا با این استدلال که اقدام عملی آنان در قتل و جرح مدلل نیست به استناد بند ۲ از شق ب ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری، ضمن پذیرش فرجام‌خواهی، پرونده را به منظور رسیدگی مجدد و تکمیل تحقیقات و صدور رای مقتضی و حکم متناسب به دادگاه صادر کننده حکم، اعاده کرد.

حکم این متهمان نیز پس از رسیدگی و صدور احکام مجدد، نهایتا در شهریور سال جاری مورد تایید دیوانعالی کشور قرار گرفت که بر این اساس آرای صادره قطعیت یافت و بدین ترتیب «حمید قره حسنلو» به ۱۵سال حبس نفی بلد؛ «رضا آریا»، «حسین محمدی» و «مهدی محمدی» هر کدام به ۱۰ سال حبس نفی بلد محکوم شدند و این افراد بدون یک روز آزادی در حال طی دوران محکومیت هستند.

در این مطلب موارد دیگری نیز مطرح شده است مانند اینکه حمید قره حسنلو در سه منطقه حضور داشته و سه نفر را هم زده است و... که هیچ کدام از این ادعا‌ها در روند رسیدگی به اثبات نرسیده است؛ در آن روز طلبه‌ای هم در نزدیکی محل شهادت شهید از سوی عده‌ای از اغتشاشگران مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفته بود و حسب اظهارات حمید قره حسنلو وی پس از معاینه طلبه و با توجه به زنده بودن وی از مردم تقاضا کرد که ایشان را به بیمارستان انتقال دهند و در تحقیقاتی که از طلبه مضروب صورت گرفت هم ایشان اظهار داشت در زمانی که به جهت صدمات وارده از سوی اغتشاشگران در حالت نیمه هوشیاری قرار داشت شنیده است که شخصی با بیان اینکه دکتر هست از مردمی که اطراف وی بودند خواسته که اجازه دهند وی را معاینه کند و گفت به دکتر برسانید.

مجددا تاکید می‌شود و رسیدگی به پرونده‌های مختلف در دستگاه قضایی به ویژه در دوره تحول و تعالی نشان می‌دهد سابقه و پیشینه افراد هیچگونه تاثیری در روند پرونده ندارد و مجرمان با هرگونه سابقه و پیشینه‌ای در برابر قانون یکسان هستند و عدالت درباره آن‌ها اجرا خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۱۱
اگه الکی حرف زده یعنی اتهام وارد کرده.چرا کاریش ندارین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
میخوای یک بیست نفر دیگه راهم اعدام کنن تا جناب عجمیان
راحت بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
همونطور که با تو کاری ندارند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بیا منم اعدام کن چون به عکس بچت بد نگاه کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
این خانواده اگر باور به شهادت فرزندشان داشتن این همه این در و ان در نمیزدن تا خون های بیشتری ریخته بشه
لابد چیزی میدانن ک ما نمیدانیم!
خود ولایتی اعلام کرده نامه داده برای پرونده قره حسنلو، بعد قوه قضائیه اعلام میکنه که کسی نه کتبی و نه شفاهی توصیه ای نکرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
میثم ولایتی رشته اش رادیولوژی است
قره حسنلو هم پزشک رادیولوژی است
شاید ارتباطی باشد
مملکت هم که سفارشی پیش میرود .
البته من حرفای بابای عجمیان رو تائید نمیکنم و برای یک کشته هرگز نباید ۵۰ نفر کشته شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس۰۶:۲۲ شمااگرازچیزی اطلاع نداری کسی نگفته بابردن آبروی خودت حرفی بیربط بزنی دوست ناشناش آقای دکترولایتی متخصص طب کودکان هستندودریکی ازدانشگاه های معتبردنیا تحصیل کرده اند ایشان تاچند وقت پیش که بخاطر دارم دریکی ازخیابانهای تقریباً مرکز شهرتهران مطب خصوصی داشتند وبیمارمیدیدند تخصص ایشان هیچ ربطی به رادیولوژی ندارد باورکنید حفظ ابروی شماارزش بیشتری داردتاریختن ابرویتان باحرفهائی دروغ فقط بمنظورخودنمائی
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس ۱۰:۳۹ اول متن رو بخون بعد اظهار فضل بکن. اون درباره میثم ولایتی فرزند نوشته نه علی اکبر ولایتی.
اینها دنبال گردن برای طناب انتقامشان هستند کاری به اینکه کی چه نقشی داشته ندارند بنظر می رسد برخی پشت صحنه این خانواده را ببازی گرفته اند .
پس قاضی اولیه بر چه اساسی برای دکتر قره حسنلو حکم اعدام صادر کرد؟ قاضی اولیه که حکم نادرست صادر کرده و نزدیک بوده که با جان یک انسان بازی شود، باید محاکمه گردد و از قضاوت خلع شود.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
تجدید نظر واسه چیه پس
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
تجدید نظر واس همینه ! ولی اینکه دادگاه بعدی با این همه اختلاف فاحش بگه هیچ مدرکی بر علیه متهم نیست ، باید اون قاضی قبلی رو بررسی کرد. اگه یه وقت اون قاضی اول حکم تجدید نظر یکی دیگه رو همین جوری بررسی کرد چی ؟؟
از قرار معلوم خانواده عجمیان انتظار دارند 80نفری که بازداشت شده بودند همگی اعدام شوند،حال باتوجه به کلاشینکف که دست خود عجمیان بوده باید دید چند نفر بی گناه به رگبار بسته؟؟؟؟؟؟همه که معاند یا برانداز نظام نبوده اند !!برخی هم معترض نسبت به مسائل اقتصادی و..نیز دربین جمعیت وجود داشته اند،والدین عجمیان در این مورد نظری ندارند؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
کلاشینکف را از کجات درآوردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
درستش همینه همه ۸۰ نفر اعدام بشن چون قاتلن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
هر کس در اغتشاشات شرکت فعال داشته به جرم اقدام برای براندازی نظام و اقدام علیه امنیت ملی باید اعدام بشه . حالا اگه کسی از اغتشاشکران در همان صحنه اغتشاشات با گلوله یا هرچی کشته شده به سزای عملش رسیده و عدالت اجرا شده
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
گیرم اصلا ۸۰ میلیون ادم رو اعدام کردین. فکرنمیکنی روزش که برسه از شمایی که توتون دوتا ادم جربزه دار نبود که بره با اسرائیل بجنگه و همتون حرافید کسی ازتون بتونه دفاع کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۰۷:۵۲
یک کلام از زبان اعضای طالبان بشنوید
کسانی ک جز مگر نمیشناسند و به جز مرگ آرام نمیگیرن
دکتر ولایتی دوست داریم
والله نمیدونستم تا این حد میتونی محبوب باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
نه ولایتی
نه بابای عجمیان
هیچکدام
×××××××××××××××××××
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
آره پسرش هم رادیولوژی خونده مثل قره حسنلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
از پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری بپرس که چقدر محبوبه !
هر روز دارن دعاش میکنن
کل مردم ایران،به جز حزب اللهی ها؟؟؟؟!!!را اعدام کنید تا خانواده ی عجمیان به آرامش برسند!
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اره آنگار ما جای حزب‌الله را تنگ کردیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ان شاء الله خودت يا برادرت يا پدرت رو همونطور چند نفري برين روش بكشن بعد ببينم ولي دم درخواست مجازات دارند يا روشنفكر ميشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دو نفرو اعدام کردن اروم نگرفتن هنوز
عجب ادمهایی هستن
بگیرید ۸۰ میلیون ایرانی رو اعدام کنید تا این خانواده آروم بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
خانواده زیاده خواه
اگه خانواده عجمیان هنوز راضی نشدن چندمیلیون دیگه اعدام کنن!!!
چه خانواده اعدام دوستی هستن این خانواده عجمیان!!!! ۲تا اعدام به دهنشون مزه کرده ولی سیر نشدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
لطفا چرت و پرت نگو .
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شمام به جای شاخه شونه کشیدن مجازی دوتا ساندیس جیگر و تخم مرغ برو بخور تو غزه بهت احتیاج دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۰۸:۱۳
فقط تو باید چرت بگی؟ نکنه اقوام خانم جلسه ای هستی؟ همونا ک مملکت رو به نام خودشون سند زدن و برای بقیه حقی قائل نیستن
آن به اصطلاح دکتر خودش اقرار کرد که با بلوک شهید را زده است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جایی که میبرنت گذرت بیوفته، به قتل جان اف کندی و مهاتما گاندی هم اعتراف میکنی، این دکتر احتمالاً خیلی توانمند بوده که زیر اون فشار فقط گفته با بلوک زدم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
کدوم منطقی تره؟
اینکه یه نفر رو بزنی و یهو تغییر کنی و نفر بعد رو معاینه کمک کنی به بیمارستان اعزام بشه
دو نفر رو به خاطر ناراحتی از دستشون بزنی-
به دو نفر به خاطر شغلت و سوگندی که خوردی کمک کنی-
این طلبه زنده موند و بخشی از داستان رو تعریف کرد که در صحت اون شکی نیست‌. شاید اگر عجمیان هم زنده می موند روایت سوم رو تایید میکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شهيد !!!!؟؟؟؟
اینا دیگه چه خانواده ای هستند؟ دو نفر رو بخاطر جوان شما اعدام کردند. باید چند نفر دیگه رو بکشند تا شما رضایت بدید و دلتان خنک شود؟ یعنی شما که اینهمه خود را در سیره پیامبر و علی می دانید از بخشش و گذشت آن بزرگواران هیچ داستانی تا کنون نشنیده اید؟ واقعا آدم متحیر می ماند که چه بگوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان. کسیکه وحشیه و کشتن آدمهای بی گناه براش عادیه باید اعدام بشه بدون گذشت و هیچگونه تخفیفی تا جامعه ایمن بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۷:۵۵
دونفر رو بخاطر کشتن این جوان اعدام کردند. چند نفر دیگه باید اعدام شوند تا خون اشامانی مثل تو راضی بشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
این خانواده تشنه خون هستند
آرمان چی؟ چرا اون دختره که تو صحنه بود و دستگیر هم شده بود الان نیست؟ فقط پسرهارو قصاص میکنید؟
اگر برادر این آقا هم مثل خودش و پدرش بوده هزار واویلا.دو نفر بخاطر آن فرد اعدام‌ شده آن پزشک نگون بخت با یک دختر ده ساله و زنش هر کدام به ۱۵سال زندان غیرقابل برگشت در شهر غریب محکوم‌شدند باز آقایان راضی نشدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شک نکن بوده
این اتفاقات ثانوی و اون برنامه تلویزیونی اتفاق افتاد که خیلی چیزا مشخص بشه
خوب اگر این حسینلو هیچ کاری نکرده چرا ۱۵ سال باید زندان بره شما چیزی فهمیدید به ما هم بگید؟؟
شهید عجمیان به‌فضل خدا مهمان سفره امام حسین علیه‌السلام در بهشته؛ امیدوارم خانواده‌ی این شهید عزیز از متهم کردن جمهوری اسلامی به بی‌عدالتی، اونهم براساس شایعات و شنیده‌های جورواجور، دست بردارن و یادشون باشه که برای این مملکت، حدود سیصدهزااااااااار نفر مثل شهید عجمیان، جان دادند!!!

من بچه از دست داده‌ام و درد این مصیبت رو می‌فهمم ولی مسیری که خانواده‌ی شهید عجمیان دارن جلو میرن، مسیر خوبی نیست! خدا آخر و عاقبت همه‌مون رو ختم به‌خیر کنه!
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
به خواب تو اومد گفت من پیش امام حسینم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
لطفا از اعتقادات مذهبی مردم و امام حسین مایه نذازید. فقط خداوند آگاه به اعمال و سرانجام ماست
برای منافع شخصی دین رو بازیچه نکنید
اگر به خانواده اش باشه میخوان همه مردم رو از دم تیغ بگذرونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مردم مردم مردم! قاتل های پسرش رو میگه نه مردم. یه چیز یاد گرفتید به اسم مردم اما اینم خیلی زکد لوس میشه کسی تره هم خرد نمیکنه واسه این،واژه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۰۷:۱۶
اگر ذریه ای از قوانین اسلام اگاه بودی میفهمیدی همین الان هم زیاده روی شده ولی بازم این خانواده راضی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
7:16
مردک،دو نفر رو بخاطر این خانواده اعدام کردند. کافی نیست؟
جلب رضایت خانواده شهید مقدم بر هر چیزی است و بهتر است در حکم قره حسنلوها تجدیدنظر گردد و آنها به دار مجازات آویخته شوند و با این کار حزب اللهی ها خوشحال شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اگه رضایتشون در اعدام خود شما باشه چی میگی؟
اینقدر حرف مفت نزن خانواده‌ی شهیدند جای خود
ولی دلیل نمیشه خودشون قضاوت کنند و حکم بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شاید با کشن ۵۰ نفر هم این رضایت جلب نسد
آنوقت تکلیف چیست ؟
باید ۵۰۰ نفر را به کشتن داد تا رضایت جلب شود .
رضایت را میتوان با چیزهای دیگر جلب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
وای از این دوزاری کج. کاملا واضح هست این پیام کنایه آمیز نوشته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مقدم بر هیچی نیست گل واژه نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
این خانواده شاید پول میخواهند
کلاشینکف از ازکجات در اوردی
چقدر خودخواه شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دیگه وقتی مملکت ارث پدریشون باشه ملتم میشن غلام و بردشون و اینام صاحب اختیار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
وپرو و طلبکار
شهید به کسی میگن که درراه دفاع از وطن جان خوذشو فدا می کنه نه چیز دیگه مراتب شهدا با هم فرق داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دقیقا
کشته شدن در راه دفاع از یک حزب یا گروه سیاسی شهادت حساب نمیشه
قره حسنلو متخصص رادیولوژی خونده
به پسر ولایتی هم مدرک رادیولوژی دادن
همین
باید تا نفر آخر که در این شهادت دخیل بوده‌اند اعدام شوند تا دیگه کسی جرات نکنه از این بازی‌ها دربیاره البته مفسدین اقتصادی و آقازاده‌هاشون هم باید به اشد مجازات محکوم بشند که گناه آنها هم کم از قاتلین شهید عجمان نداره. ضربه‌ای که آقازاده‌ها به اسلام و انقلاب زدند دست کمی از ضربه‌ی قاتلین شهید عجمان نداره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
پیامی از مرکز کابل محل حکومت طالیان
این جنایت یک امر ضد امنیتی بوده نه یک قتل دوم روز اول اعلام شد خون شهید عجمیان را در کفش های قره حسنلو ثابت کردند پس در صحنه جنایت حضور داشته گفته شد فيلم جنایت در گوشی قره حسنلو جانی موجود بوده با توجه به قسم پزشکی نه تنها مانع جنایت نشده بلکه درآن دخالت داشته و مشوق بوده از اتهامات همسر این جانی تشویق همسایه ها برای شرکت در تظاهرات فردا شده بود که با همراهی قره حسنلو با نقشه اختلال در امنیت ملی حضور داشته اند پس آنها از عوامل اصلی جنایت هستند فقط با یک بررسی ساده امکانات اقتصادی اعدام شدگان و کسانیکه با وکلای قوی در دادگاه حاضر شده اند و نتیجه دادگاه و وساطت سلبریتی ها برای تقاضای عفو جانی قره حسنلو به خانواده شهید باید حق داد که معترض باشند و اما سر انجام این گونه پرونده ها بعد از مدتی به علت نیاز به خدمت پزشکی مثلا در فلان منطقه محروم نامبرده از محیط زندان خارج خواهد شد و دوباره بعد از مدتی به دلیل خدمات رایگان در فلان ارگان آزادی مشروط و خلاصه یواش یواش قبل از اتمام حکم آزاد و ختم قضیه حالا عده‌ای با توهین به خانواده شهيد و حزب‌اللهی ها و اینکه شهید کلاشینکف داشته که دروغ است حقش کشتن بوده داستان دیگری است که جایش اینجا نیست
مهم این نکته است که چه کارهایی بی سر وصدا درقوه قضائیه انجام میشه وکسی خبرنداره .اصلا آقای ولایتی این وسط چه کاره است؟ چرا باید این آقا درمسیر یک پرونده دخالت کنه؟ چرا قوه قضائیه بایک بیانیه میخواد سروته قضیه روهم بیاره؟ چرادقیق شفاف سازی نمیشه.....
بر اساس این اطلاعیه رسمی قوه قضاییه پس دکتر حمید قره حسن لو کاری نکرده که هیچ بلکه به یک مجروح هم کمک کرده به قول آقای زیدآبادی.ماجرای ۱۵ سال حبس چه معنایی دارد ؟؟؟؟
همه دم ازعدالت می زنند ولی ته دلشان با گرایش سیاسی عدالت رامی پیچانند!!!!!!
چرا بعضیا بی خودی به شهید تهمت میزنن که دستش کلاشینکف بوده؟ چرا از خدا نمی‌ترسیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شما خودت چطور به این راحتی به همه تهمت بی دینی و قتل و ...می زنی و از خدا هم نمی ترسی؟ مگه خودت اونجا بودی و دیدی چه کسایی قاتل هستند که اینقدر با اطمینان حرف میزنی؟
به نظر پدر شهید احترام گذاشته شود و هر هفته یک نفر اعدام شود و مردم زیادی هم شکنجه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
احترام هر کسی دست خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
خیلی باحالی
ان شاءالله هر کی به این خانواده شهید مظلوم توهین می کنه و آزار می رسونه ،عزیزش همیجوری بره سینه قبرستون بعد بره بگذره و رضایت بده.الهی آمین یا رب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
عزیز خودت بره سینه قبرستون.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
عزیز مانه عزیزان ما الان سینه قبرستونن نه اجازه دفن داشتیم نه تشییع نه مراسم نه شکایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دو نفر بخاطر این خانواده اعدام شدند. کافی نیست؟ مکه شما خون آشام‌هستید؟
جنگ خانگی همه اش مصیبت است. جوانی با سلاح بی محابا به میدان آمده ، ۱۶ نفر با هم او را به قتل می رسانند. دو نفر اعدام بقیه زندانی خانواده ها متلاشی ، هردو طرف خونخواه عزیزان خود . . . باید گریست.
چند نفر بکشن به خاطر یه نفر . تازه اونم خدا بیامرز هم اشتباه کرده رفته چند جوون جوگیر راه رو بستن. بعد از یه مدت بیخیال می شدن . این زیاده خواهی است
آنچه مغفول است. جبلی و تهیه کننده و کارگردان مظنون به بحران سازی عمدی هستند. بخاطر دعوت از پیرمرد جوان از دست داده ای که خودش میگه تو این یک سال هرجا رفته این حرفها را زده و جبلی تریبون پخش زنده را در اختیارش گذاشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
راست میگی احتمالا دست پایدارچی ها در کاراست
باباش هنوز سیر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شما درکف خیابان از کشتار و آتش زدن سیر شدید نیت های فاشیسم
من حرفای بابای عجمیان رو ۲ زار قبول ندارم ولی اینکه ولایتی هم بخواد نظر بده و نامه بنویسه و اعمال نفوذ کنه ۱۰۰ ٪ اشتباهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
احتمال داره پسر ولایتی به باباش سفارش کرده که سفارش کنه به قاضی چون پسرش هم مثل قره حسنلو رادیولوژی خونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دو زیاده خواه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بیش از حد احساس داشتن قدرت میکنه
ولایتی هنگام نامه نگاری حواسش به پدر لر عجمیان نبوده
کلا دستگاه قضا داره با سفارش پیش میره
# طبری
# ولایتی
شغل ولایتی چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شغل یا شغل ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ایشان ابوالمشاغل هیتند با حقوق ناچیز
لطفا فیش های حقوقی ولایتی
لطفا
اگر حرفهای قوه قضائیه درست است و همه در برابر قانون مساوی هستند چرا این فرد را که در حضور 80 میلیون ایرانی دروغ میگه به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذعان مردم دستگیر یا محاکمه نمیکنید و چرا دکتر ولایتی و یا مدعی العموم بجرم تهمت وی را تحت پیگرد قرار نمی دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
معاون ولایتی تائید کرده که ولایتی نامه نگاری و سفارش کرده .
تو چی میگی خبر نداری از جایب ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۰۹:۱۶
شماها جند چندین؟ ولایتی و عجمیان ک در یک جبهه بودن؟ چرا همو میزنید؟
ولایتی چه مصب و حکم قضایی داره که دخالت میکنه در امور قضایی و نامه نگاری میکنه و سفارش ؟!
صمنا پدر عجمیان هم حق نداره درخواست اعدام یه لشکر رو بکنه
هر کسی جنین حرفی بزند به اتهام تشویش افکار عمومی و تبلیغ علیه نظام میشه و احضار که بیا ثابت کن ولی اینها براحتی هر چی بخوان میگن علیه قوه قضاییه و ولایتی. جالبه
مدرک و دلیلی که خانواده عجمیان ارائه می دهند عوامانه و غیر مستدل است.
فرق این خانواده را با خانواده شهدای واقعی دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
شهادت را خدای متعال تعیین می کند. انسان وقتی اقدامش حق و در جهت رضای خدا باشد شهید محسوب خواهد شد. در غیر اینصورت شهید خطاب کردن تنها دلخوشی این دنیایی است!
وای به حال انسانها از ان زمانی که حقایق بر عکس آنچه در این دنیا القاء شده بر آنان آشکار گردد!
پدر عجمیان اگر دست خودش بود به اندازه جمعیت فوتبال آزادی، مردم اعدام میکرد. صحبت هاش در تلوزیون من را نا امید کرد. کجا رفت گذشت و بخشش ما ایرانی ها. ملت ما دوست نداشت کسی را داغدار ببیند و گذشت خصلت ما بود. چه شد با ما واقعا؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اگه همچین بلایی سرخانواده ی خودت اومده بود بازم همین حرفو میزدی
این که یکنفر برای خنک کردن حس خودکم بینی اش قربانی بیگناه از قشر برخوردارتر بکند یعنی آفات اجتماعی جامعه ما عمیق و خطرناک است
اخیرا درخبرها خوندیم سربازی که دریکی از شهرهای جنوب دوتن از مافوق های خودرا با گلوله کشته بودبا رضایت اولیای دم از دارمجازات رهایی یافت چقدر به بزرگواری ومنش انسان دوستانه این بزرگواران افزود شد اگر اقای عجمیان نیز می خواستند خون فرزندشان تاثیرگذار باشد بایستی از دربخشش وارد می شدند نه انتقام بالاخره ان روز فضای کشور ملتهب وغبارالود بود افراد بیگناهی از طرفین کشته شدند
صاحب پول و مقام که باشی از حاشیه گرم و امن برخورداری و به راحتی در همه امور دخالت می کنی
آدما عجیب شدن خیلی عجیب..اینقدر تشنه خون !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم