نبض خبر

کاپیتان جهنم اسرائیل: دعا کنید در غزه بمیرید!

کد خبر: ۱۲۰۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 07 November 2023
تعداد بازدید : 4085
بازدید 24411
رژیم اسرائیل ویدیویی منتشر کرده که در آن تمامی مرزهای حقوق بشر و انسانیت را زیرپا گذاشته است. در این ویدیو با نمایش اتاق‌های شکنجه رژیم صهیونیستی، شخصی که خود را «کاپیتان جهنم» معرفی می‌کند، خطاب به فلسطینی‌ها گفته می‌شود: «دعا کن در خیابان‌های خراب شده غزه کشته شوی. بفهم فقط مرگ تو را از اتاق‌های بازجویی نجات خواهد داد.و وقتی ما تنها شدیم، فقط من و تو، و دوربین‌ها خاموش شدند، هیچ دادگاهی تو را از دست من نجات نخواهد داد...» این ویدیو که نشان می‌دهد اسرائیلی با کارت بلانش غربی‌ها، حتی در ظاهرا نیز قرار نیست حقوق بشر را رعایت کنند، با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۸
اشتباهی که فلسطینیا کردن رو حالا دارن اسراعیلی ها انجام میدن.
هرچه قدر هم پوشش داشته باشن بالاخره باید جواب بدن. تمام این فیلم ها و تصویر ها سالها قراره که روایت بشن. اون روز هم فلسطینیها نباید از کشتار فیلم میگرفتن و فقط باید پیروزی ها و کشتن سربازها رو نشون میدادن.
فقط یک راست برو به جهنم
کاپیتان جهنمی ازت بسازیند که مثل آمریکایی هایی که تو خلیج فارس دستگیر شدند شلوارت را خیس کنی بی شرافت کمی صبر کن
الله اکبر. صبح نزدیک است.
لعنت خدا بر اسراییلی های جانی
عاقبت زیر پای رزمندگان ما له خواهید شد
تک تک شما
کارت بلانش یعنی کارت سفید؟!!!!
تو خود قرار بری جهنم لقبتو گذاشتی کاپیتان جهنم
مغز براندازان هم اکنون
شکنجه فلسطینیان توسط اسرائیل مشروع است چون حماس فلان ....

مغز براندازان همچنین
دین من انسانیت است.

تشخیص
درمان موثری یافت نشده است. هر روز آب نمک قرقره کند مفید است.
رذل تر و پست تر از این جماعت اسرائیلی ، نوچه های داخلیشون هستن، طرف مثلا میاد کامنت محکومیت کودک کشی اسرائیلی هارو دیسلایک میکنه و قربون صدقه اسرائیلی ها میره، عاقبت کسانیه که شکمهاشون از مال حرام پر شده و مشاعر خودشون رو از دست دادن
من تا الان یهودی هارو آدمهای باهوشی میدونستم! ولی جنگ غزه نشون داد اینها اونقدارهم که میگن باهوش نیستن برعکس بسیار احمق هستن! چون به بدترین شکل ممکن آبروی خودشون رو در دنیا بردن!

واقعا فکر نمیکردم مقامات اسرائیلی اینقدر احمق باشن که نفهمن چطور دارن در دنیا خودشون و یهودیان رو منفور میکنن! که البته خداروشکر!
اسرائیل رسما رد داده
ایران باید زرنگ باشه، الان وقتشه که ارتش سایبری ایران فعال بشه تمام این فیلمها باید با زیرنویس انگلیسی و فرانسوی و آلمانی و... در تمام دنیا توسط اکانت های شبکه های مجازی پخش بشه، الان بهترین فرصت برای ضربه زدن به وجهه دشمن هستش

اسرائیل داره با این کارا آبروی خودش رو میبره ما باید حداکثر استفاده رو بکنیم
اسرائیل وحشی فقط باید از صغحه روزگار محو شود
فقط یک کثافت تروریست میتونه این حرفها را بزنه .... و فقط یک جهانی که قانون جنگل برش حکم فرماست در مقابل این حرفها ساکت و بلکه موافق است .
تعجب از این وحشی های انسان نما نیست. تعجب از کسانی است که خود را انسان ایرانی می دانند و این همه وحشی گری را ماله کشی می کنند.
هه هه کاپیتان جهنم کاپیتان جهنم طوفان الاقصی
چشم در مقابل چشم
باید با این وحوش اسرائیلی مثل خودشون رفتار کرد
رحم و شفقت بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان
از این وحشی های انسان نما هیچ تعجبی نیست چون خودشون را قوم برگزیده و تبر می دونند و جنایت و وحشی گری را حق خودشون
تعجب از حامیان این وحشی ها است که هر روز در این سایت ها در حال کامنت گذاری هستن. اینها اگر روزی به جایی برسند با بچه های ما چه می کنند!!؟