بازدید 2785

بازدید دکتر لاجوردی و هیات همراه از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات

دکتر امیر محمدزاده لاجوردی و هیات همراه از مرکز عملیات یکپارچه مدیریت شبکه مخابرات ایران (مرکز نهری) بازدید کردند.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 07 November 2023

بازدید دکتر لاجوردی و هیات همراه از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر لاجوردی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تیم همراه امروز یکشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره، مهندس سلطانی مدیرعامل ، مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره و دیگر اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت مخابرات ایران از مرکز  عملیات شبکه مخابرات  ایران و قسمتهای مختلف مرکز نهری بازدید کردند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اهمیت پایداری ارتباطات در کشور گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت مادر تخصصی  نقش بسزایی در ارائه بستر ارتباطات امن را دارد.

وی همچنین افزود: با برگزاری جلسات مکرر و منظم می توانیم به هم افزایی بیشتر بین مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت مخابرات نائل شویم وبایک برنامه اصولی وگام به گام مشکلات جاری شرکت مخابرات ساماندهی شود.

در این بازدید، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز اظهار داشت: می توانیم با هم افزایی بین فعالان عرصه ارتباطات با محوریت وزارت ارتباطات به توسعه همه جانبه و هدفمند ICT  کشور کمک کنیم و  در این مسیر نقش ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران با کمک سازمان تنظیم مقررات در توسعه طرحهای مخابراتی حیاتی است.

مهندس سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر از بازدید مدیران سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر اقدام  هر دو مجموعه برای هم افزایی بیشتر خاطر نشان کرد:  مخابرات در ارتباطات کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در آینده نزدیک تاثیر همه جانبه این نقش بیشتر به منصه ظهور می رسد و در این مسیر آماده هرگونه همکاری و مشارکت با وزارت ارتباطات هستیم.

وی همچنین به اهمیت نقش سازنده و حمایت سازمان تنظیم مقررات، از شرکت مخابرات ایران، به عنوان مجموعه اصلی فراهم کننده زیرساخت ارتباطی برای اپراتورها و فعالان حوزه ICT کشور تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی