بازدید 9226

دیدید تیلور در راه MMA، رقیب یزدانی مربی شد

پیش از این کشتی گیران سرشناسی به ورزش رزمی MMA کوچ کرده اند که گیبل استیوسن قهرمان جوان آمریکایی در سنگین وزن کشتی آزاد المپیک، یکی از آنهاست. امیر علی اکبری کشتی‌گیر ایرانی نیز سالها قبل دست به این اقدام زد و شهرت زیادی در قفس کسب کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 04 November 2023

دیدید تیلور در راه MMA، رقیب یزدانی مربی شد

دیوید تیلور رقیب سرسخت حسن یزدانی که پنج بار این نابغه ایرانی را شکست داده، مربی می شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیش از این کشتی گیران سرشناسی به ورزش رزمی MMA کوچ کرده اند که گیبل استیوسن قهرمان جوان آمریکایی در سنگین وزن کشتی آزاد المپیک، یکی از آنهاست.

امیر علی اکبری کشتی‌گیر ایرانی نیز سالها قبل دست به این اقدام زد و شهرت زیادی در قفس کسب کرد. حالا هم اگر تیلور آمریکایی دست به این انتخاب بزند عجیب نیست، هرچند او قبل از المپیک پاریس اینکار را نخواهد کرد.

به نقل از سایت essentiallysports به نظر می رسد دیوید تیلور مشتاقانه منتظر انتقال دانش کشتی خود به جانشینان است. او در این زمینه می‌گوید: به عنوان یک ورزشکار، وقتی تمرکز شما بر بردن یا باخت است، متوجه خیلی از نکات اصلی و مهم نمی‌شوید. مسابقه دادن بهترین فرصت برای آزمایش مهارت ها و تکنیک هایی است که در تمرینات یاد می گیرید. ورزشکاران جوان باید با ظرافت مدیریت شوند تا بهترین عملکردشان را نشان دهند. اشتباه سریع ترین و ساده ترین راه برای یادگیری است.

تیلور منتظر پایانی طلایی و باشکوه برای دوران کشتی خود در المپیک پاریس است. به نظر می رسد او به دنبال حضور در MMA و مربیگری است. او حتی دوستش جردن باروز را نیز به یک رقابت در MMA دعوت کرده است. او مشتاقانه منتظر یک قرارداد تجاری قبل از بازنشستگی خود از کشتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست