بازدید 1928

نشانه‌های زوال رژیم صهیونیستی آشکار شده است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، ثبات و امنیت منطقه را در گروی حذف رژیم صهیونیستی دانست و گفت: نشانه های زوال این رژیم کودک‌کش آشکار شده است.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 03 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس در مراسم تجمع مردمی «بازگشت» که عصر امروز جمعه ۱۲ بهمن در میدان امام حسین (ع) تهران و برای استماع سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برگزار شده با اشاره به تحولات غزه گفت: در این عصر جمعه برای سخنرانی تاریخی سید حسن نصرالله جمع شده ایم، این سخنرانی در تحولات آینده منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

میرتاج الدینی تصریح کرد: حضور ما در این مکان در حمایت از مردمان بی دفاع غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی شکل گرفته است.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین مبنای سیاسی، امنیتی و عقیدتی دارد و جمهوری اسلامی هم از ابتدای شروع نهضت خود حامی و مدافع فلسطین است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی و یکی از نقاط مشترک همه کشورهای اسلامی، مساله فلسطین است و حضرت امام (ره) با بصیرت روز قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک مطرح کردند.

وی افزود: در این برهه زمانی باید حمایت‌های جدی از مردم فلسطین شکل گیرد و نگذاریم این رژیم متجاوزگر به حملات خود ادامه دهد.

میرتاج‌الدینی ثبات و امنیت منطقه را در گروی حذف رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: ایران از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و از هیچ تلاشی در این زمینه فرو گذار نخواهد کرد اکنون که این رژیم شکست غیر قابل ترمیمی را تجربه کرد و نشانه های زوال این رژیم کودک‌کش هم آشکار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست