بازدید 1963

مخبر: اروپایی‌ها نه دین دارند و نه شرافت

معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع معارفه رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: در بخش اقتصادی عمده فعالیت‌ها مشارکت با مردم است که باعث افتخار ستاد اجرایی است. 
کد خبر: ۱۲۰۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: در طول این ۱۶ سالی که توفیق داشتیم در ستاد اجرایی خدمت کنیم تقریباً اسفند ماه هر سال گزارشی را خدمت مقام معظم رهبری می‌دادیم و ایشان راهنمایی‌ها و تذکرات و یک خط سیری را می‌فرمودند که واقعاً مسیر ما را تا سال بعد ترسیم می‌کرد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: کار‌های مثبتی که در ستاد اجرایی افتاد همه با راهنمایی بود که مقام معظم رهبری ارائه کردند؛ بنابراین صمیمانه از محضر ایشان ممنون هستیم از اینکه به ما اعتماد کردند.

مخبر اظهار داشت: یادم نمی‌آید که در این ۱۶ سال حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی یک بار درخواست ما را اجابت نکنند. یعنی در تمام این مدت و در هر وضعیتی از ایشان درخواستی داشتیم با محبت و با دلگرمی می‌پذیرفتند و صحبت‌هایی هم که داشتند واقعا برای کل سیستم یک صحبت دلگرم کننده‌ای بود. حاج آقای حجازی تمام بار مشکلات ما را بر دوش می‌کشیدند و برای ایشان زحمات زیادی داشتیم. همه معاونین دفتر مقام معظم رهبری با ستاد اجرایی همکاری خوبی داشتند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی گفت: سران قوا و مخصوصاً دستگاه قضایی مرحوم آیت الله شاهرودی، آیت الله لاریجانی و آیت الله رئیسی و هم اکنون آقای محسنی ارژه‌ای با تمام توان پشتیبانی کردند؛ و این راهی که تا هم اکنون به پیش رفتیم راهی دشوار بوده است. همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می‌کنم. می‌توان گفت که هیئت امنای ستاد اجرایی فرمان امام بدون هیچ مضایقه‌ای از کار‌های ستاد پشتیبانی کردند.

مخبر ادامه داد: در بخش اقتصادی عمده فعالیت‌ها مشارکت با مردم است که باعث افتخار ستاد اجرایی است. از چند سال پیش ستاد اجرایی کار اقتصادی نداشته است و آن‌ها را به مناطق محروم انتقال دادیم. وقتی یک بنگاه اقتصادی به مناطق محروم می‌رفت اتفاقات مثبتی می‌افتاد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: سرمایه ستاد دو چیز است یکی نیروی انسانی است. نیروی انسانی که در ستاد اجرایی فرمان امام شکل گرفت چند ویژگی داشت. نیرو‌هایی ریسک‌پذیر، ولایت پذیر، دلسوز، متدین و این نیرو‌ها هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند. در این ۱۶ سال یک فساد در ستاد اجرایی وجود نداشت.

مخبر خاطر نشان کرد: یکی از نعمت‌های دیگر شبکه عظیم مردمی است که در سراسر کشور راه افتاده است و در همه حوادثی که پیش آمده ستاد اجرایی جز اولین دستگاه‌ها بود که حضور پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: ما در ماجرای کرونا هزینه تهیه ماسک را به یکی از دوستان دادیم تا در روز‌هایی که ماسک نداشتیم ۵۰میلیون ماسک به کشور وارد کند. این فرد به یکی از کشور‌های اروپایی رفت، اما در فرودگاه تمامی ماسک‌ها را ضبط کردند، این اروپایی‌ها نه دین دارند و نه شرافت وچنین کار‌هایی کردند.

وی یادآور شد: وقتی دیدند که ما واکسن کرونا را ساختیم این دشمنان اقداماتی کردند و مواد اولیه و تجهیزات ما را ضبط کردند وشرکت دانش بنیانی را که قرار بود مهندسی معکوس کنند را تحریم کردند. نقش رهبری در ذره ذره کشور نمود دارد به طوریکه در در زمان کرونا رهبری پیام دادند که ما می‌خواهیم واکسن کرونای برکت را تزریق کنیم حقیقتا در آن زمان ریسک بود، اما این واکسن را تزریق کردند و مایه دلگرمی ما بودند.

مخبر در پایان گفت: آقای فتاح را از زمانی که وزیر نیرو بود می‌شناختم، اما وقتی به کمیته امداد آمد با هم مشاور و رفیق بودیم و حقیقتا رهبری در سه بنگاه زیر نظر خودشان به ایشان اعتماد کردند و این مایه سربلندی است چرا که ایشان دارای سلامت نفس و روحیه جهادی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست