بازدید 2168

مرگ آتشین ۳عضو یک خانواده

کد خبر: ۱۲۰۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 01 November 2023

لهیب آتشی‌ گداخته و فریادهایی از سر استیصال، آخرین تصاویری بود که در قاب چشمان سه عضو یک خانواده بوکانی نقش بست و پس از آن هرسه به کام مرگی دردناک فرو رفتند.

به گزارش جام جم، این اتفاق شب‌ گذشته و درحالی رخ داد که به گفته یکی از اعضای خانواده، یک مظنون دراین رابطه دستگیر شده است. روستای آختطار بوکان سه‌شنبه‌ شب شاهد یک تراژدی تمام‌عیار بود. هنوز مشخص نیست این حادثه عمدی بوده یا آتش سهوی به جان خانه‌باغ افتاده است. محمدصالح ۷۰ساله، خدیجه ۶۵ ساله و آرزو ۲۵ ساله سه قربانی خانه‌باغ هستند. حال رحیم جنگ، برادرزاده محمدصالح خوب نیست. 

با او زمانی صحبت می‌کنیم ‌که در اداره آگاهی بود: «‌من در همسایگی عمویم زندگی می‌کنم و اولین نفری هستم ‌که به محل حادثه رسیدم. در از داخل بسته بود و برای همین آن را شکستم و وارد شدم اما متاسفانه هر سه فوت شده بودند. فعلا یک مظنون در این رابطه دستگیر شده است. ماموران درحال بازجویی از مظنون هستند.» 

ایوب گلزار، دهیار روستا و از اقوام این سه نفر جزئیات بیشتری از حادثه را به جام‌جم توضیح می‌دهد:«شب حادثه رحیم با تلفن عمویش تماس ‌گرفت ‌که او جواب نداد و برای همین به خانه او رفت. وقتی به آنجا رسید دید همه‌جا پر از دود است و از کارگران مزرعه خواست ‌کمک ‌کنند تا با کپسول آتش‌نشانی که در مزرعه بود‌، آتش را خاموش‌ کنند. سپس رحیم به سمت در خانه رفت اما قفل بود و بعد از شکستن در با جسد هرسه نفر روبه‌رو شد. من ساعت ۲۳ شب و زمانی رسیدم که آتش خاموش شده بود و آتش‌نشانان، ماموران آگاهی و اورژانس در محل ‌بودند.‌» 

حرف و حدیث زیاد است. به‌گفته اهالی، همسر محمدصالح به‌دلیل جراحی ‌کمرش زیاد قادر به حرکت نبود، پدر خانواده هم مریض بود اما دختر خانواده جوان بود و اگر فقط آتش بود، داد و فریاد می‌کرد و کمک می‌خواست. آنها می‌گویند ماموران آگاهی‌ گفته‌اند این سه نفر ممکن است در اثر خوردن شام مسموم بدحال شده و سپس به آتش کشیده شده باشند. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست. دهیار روستا در ادامه می‌گوید:«محمدصالح دو زن داشت. از یکی شش دختر داشت و از دیگری یک پسر. این بنده‌ خدا ۲۵ هکتار زمین داشت‌ که بین دخترانش تقسیم‌ کرده و مقداری هم به پسرش داده بود. محمدصالح، آرزو را چون زبر و زرنگ بود، در راس‌کارهای مزرعه و باغش ‌گذاشته بود. یک‌جورهایی همه‌کاره پدرش بود.» 

بعضی‌گفته‌اند در خانه‌باغ محمدصالح به عمد قفل شده بود اما دهیار با تردید درمورد این موضوع می‌گوید: «محمدصالح، بهار به خانه‌باغ می‌رفت و بعدازانجام کارهای باغ و مزرعه، اوایل زمستان به خانه دیگرش برمی‌گشت. او وقتی به طبقه دوم خانه‌اش می‌رفت، روی عادت در را قفل می‌کرد. حالا نمی‌دانم خودش در را قفل‌کرده یا یکی دیگر.» 

سرهنگ موسی بهاری، فرمانده انتظامی بوکان‌ گفت: در حادثه ناگوار نیمه‌شب‌ گذشته سه نفر از اعضای خانواده شامل پدر ۷۰ساله، مادر ۶۵ساله و دختر ۲۵ساله جان خود را از دست دادند. هم اکنون کارشناسان انتظامی و آگاهی در حال بررسی علت این حادثه هستند و پس از اعلام نتایج آن، اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی