بازدید 6307

تمام پرواز‌های ایران به نجف لغو شد

مدیرکل اطلاع رسانی شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تمام پرواز‌ها به مقصد نجف از ساعت ۶ صبح امروز به وقت ایران به مدت ۳ روز لغو شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 27 October 2023

تمام پرواز‌های ایران به نجف لغو شد

به گزارش تابناک،  جواد صالحی مدیرکل اطلاع رسانی شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: مطابق نوتام - اطلاعیه هوانوردی - A۰۷۴۱/۲۳ فرودگاه نجف به مدت سه روز به دلیل تعمیرات بسته است.

به گفته مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل فرودگاه امام به دلیل این تصمیم تمام پروازها به نجف از ساعت ۶ صبح امروز به وقت ایران تا اطلاع ثانوی کنسل شده است.

صالحی گفت: در این مدت مسافران پروازهای نجف قبل از مراجعه به فرودگاه و برای اطلاع از شرایط پروازها با دفاتر ایرلاین‌هایی که بلیت تهیه کرده‌اند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱ اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) تماس بگیرند.

وی افزود: به دلیل اینکه بلیت‌ها از قبل توسط ایرلاین‌ها به فروش رفته است، این آمادگی توسط فرودگاه امام خمینی (ره) وجود دارد تا در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای تغییر مسیر به بغداد و جابجایی مسافران در این مسیر مجوز پرواز صادر کند.

مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل فرودگاه امام با اشاره به این موضوع که پروازها به بغداد برقرار است، ابراز کرد: فرودگاه امام هم اکنون در حال پیگیری وضعیت مسافرین عراقی مراجعه کننده به فرودگاه برای انتقال به بغداد از طریق هواپیمایی العراقیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست