اخبار مهم کدال سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲

امروز سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 24 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

اطلاعات با اهمیت فن افزار

فن افزار در مناقصه محدود ۷۵۰ دستگاه پایانه بانکی غیرنقد ((Cashless ATM در تاریخ ۱۹/۷/۱۴۰۲ برنده شد.

انعقاد قرارداد مهم تاپکیش

فروش ۲۰، ۰۰۰ دستگاه کارتخوان (۱۰، ۰۰۰ دستگاه کارتخوان سیار و ۱۰، ۰۰۰ دستگاه کارتخوان ثابت) به شرکت پرداخت نوین آرین به مبلغ ۸۴۸,۲۰۰ میلیون ریال در تاریخ ۲/۸/۱۴۰۲ انجام شد.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه دبالک

با توجه به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه دبالک مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ تمدید گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه وجامی

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه وجامی از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه گردید. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه وآیند

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه وآیند از مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور رعایت مفاد ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت، مفاد مواد ۲۰، ۲۲ و ۱۱۶ اساسنامه، بند (۱) از یک هزار و سیصد و سیزدهمین صورت‌جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ شورای محترم پول و اعتبار و بهبود نسبت کفایت سرمایه براساس الزامات بانک مرکزی ج. ا. ایران که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه گردید. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

برگزاری مناقصه ثامید

شرکت ثامید (سهامی عام) جهت ساخت و ساز در قالب قرارداد مشارکت در ساخت بر روی یک قطعه زمین واقع در شهر مشهد از کلیه سرمایه گذاران توانمند و متخصص در امر ساختمان دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان محترم می‌توانند از تاریخ انتشار این آگهی لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ (به غیر از ایام تعطیل و پنجشنبه ها) طی ساعات اداری جهت خرید اسناد فراخوان به آدرس شرکت مراجعه نمایند.

اطلاعات بااهمیت وتجارت

پیرو انتشار آگهی مزایده املاک غیرضرور وتجارت، در راستای اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات با تجمیع اطلاعات کلیه مناطق، تعداد ۱۶ رقبه از املاک مذکور با بهای تمام شده ۳۵۶.۵۹۷.۷۷۰.۱۸۲ ریال دارای پیشنهاد خرید به مبلغ ۱.۰۴۵.۳۲۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده‌اند. فروش قطعی املاک مذکور منوط به ایفای کامل تعهدات برندگان مزایده می‌باشد.

شفاف سازی دماوند

شرکت دماوند در نظر دارد با مشارکت سایر نیروگاه ها دو موضوع «عدم لحاظ نمودن خسارت تاخیر و تادیه در قراردادهای خرید برق » با شرکت مدیریت شبکه برق ایران و «نبود مدل شفاف به منظور تعیین نرخ بازار برق» را با ارجاع به شورای رقابت پیگیری حقوقی نماید.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست