بازدید 1819

هشدار سازمان بازرسی برای تأخیر در پرواز‌ها

معاون سازمان بازرسی کل کشور، گفت: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پرواز‌ها دارد.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ 24 October 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به‌منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیر‌ها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده‌شده است.


 احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در پی تأخیر مداوم پروازها، از عملکرد نامناسب شرکت‌های هواپیمایی در جابجایی مسافر انتقاد کرد و گفت: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پرواز‌ها دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی پرواز‌ها با تأخیر انجام می‌شود و این امر منجر به معطلی مردم در فرودگاه‌ها شده است، افزود: بر همین اساس سازمان بازرسی در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیر‌ها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده است.

معاون تولیدی سازمان بازرسی با اشاره به آمار تأخیر پرواز‌ها در شهریور ماه سال جاری؛ خاطرنشان کرد: شرکت‌های ایران ایر، کارون، وارش، آتا ایر، چابهار ایر، آسمان، اروان، کاسپین، زاگرس و قشم ایر به ترتیب بیشترین زمان تأخیر را در شهریور ماه امسال داشته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست