نبض خبر

افشاگری درباره خودروهای وارداتی فوتبالیست‌ها

کد خبر: ۱۲۰۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 24 October 2023
تعداد بازدید : 1010
بازدید 4441
۶
میثاقی در برنامه شب گذشته با اشاره به اینکه در مجوز واردات خودرو لوکس به بازیکنان و عوامل تیم ملی در جام جهانی قطر، کلمه «صعود به جام جهانی»، به «حضور در جام جهانی» تغییر کرده که عده‌ای به این ترتیب حذف و عده‌ای اضافه شده‌اند، اعلام کرد: «بازیکنان تیم ملی دنبال مشتری برای خودروهای وارداتی هستند و کسی نمی‌خرد!» اظهارات میثاقی را می‌بینید و می‌شنید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قیمت های مسخره می دهند کسی هم نمی خرد. اگر مناسب تر و ارزان تر بفروشند قطعا مشتری پیدا می شود.
اصولا چرا واردات یک کالا بی هیچ منطق واستدلالی ممنوع شود تا معدود افرادی که از این ممنوعیت معاف میشوند این امتیاز رابدست آورند که خودروی وارداتی خودرا 20 برابرقیمت بفروشند. وشگفتا از کسانیکه به جای اعتراض به این ممنوعیت گردن کلفت مابانه ومحروم کردن مردم ازخودروهای روزجهان واجبارمردم به خرید خودروهای نحقیری وتحمیلی تولیدداخل- به این اعتراض میشود که چرا عده ای را ازاین اجباروتحقیر معاف کرده اند؟
بتو چه مربوط که خودرو را می خرند یا نمی خرند مگر تو دلال خرید وفروش خودرو هستی واقعا"این صدا وسما لیاقتش همین است که تو مجریش باشی.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
خفه شو بشین سرجات راست میگه دیگه چرا باید برای یه عده قانون گذاشت زیر پا؟مثل اینکه بگن توکشور ساخت مشروبات الکلی غیرقانونی ولی فلان کس میتونه تولید کنه
از کدام شأن حرف میزنید؟ شأن بازیکن، شأن بازیکن!
امتیازی که به یک عده مفتخور بی خاصیت دادند