اخبار مهم بورس فردا سه شنبه ۲ آبان ماه

بورس فردا در دومین روز آبان ماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 23 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- با توجه به عدم رفع ابهام وضعیت اطلاعاتی شرکت صنعت و تجارت آداک، تعلیق نماد معاملاتی (وآداک ۱) بنا به تشخیص سازمان بورس و اوراق بهادار حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ادامه می‌یابد. 
۲- حجم مبنا برای نماد‌های معاملاتی (فجهان ۱)، (زماهان ۱)، (اپرداز ۱) و (زشریف ۱) از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ اعمال خواهد شد. 
۳- حجم مبنای نماد‌های معاملاتی (حپرتو ۱) و (سجام ۱) از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ اعمال نخواهد شد.
۴- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران (سهامی عام) به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز سه‌شنبه مورخ ۲ آبان در نماد "صاهن۶۷" به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.
۵- آیین نامه واردات خودرو‌های دست دوم به تصویب هیئت وزیران رسید. تا دو سه روز آینده ابلاغ می‌شود.
۶- افزایش سرمایه ۱۵۰۰% درصدی زنگان از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۷- تا پایان سال جاری؛ تعرفه واردات لاستیک ۶ درصد کاهش یافت/ تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص کاهش میزان سود بازرگانی انواع لاستیک خودروی سواری به وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد ابلاغ شد.
۸- وبانک: سهام شرکت دوده صنعتی پارس به تعداد ۱۲۲.۵۳۸.۳۹۹ در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ به قیمت پایه ذکر شده در اطلاعیه عرضه (۲۵.۱۵۰ ریال به ازای هر سهم) واگذار گردید. شایان ذکر است بهای تمام شده سهام معادل ۸۹.۳۹۹ میلیون ریال، و خالص مبلغ واگذاری و سود حاصل از فروش به ترتیب معادل ۳.۰۶۵.۳۷۱ و ۲.۹۷۵.۹۷۲ میلیون ریال می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار