بازدید 3127

برد سیتی مقابل غول‌کش و سوپرگل قدوس

کد خبر: ۱۱۹۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 21 October 2023

در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته نهم لیگ برتر جزیره، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی منچسترسیتی مقابل میهمان خود تیم برایتون با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

خولیان آلوارس در دقیقه 7 و ارلینگ هالند در دقیقه 19 برای منچسترسیتی گلزنی کردند تا این تیم شروعی قاطعانه داشته باشد، اما فرصت‌سوزی‌های این تیم در ادامه مسابقه سبب شد که میهمان به بازگشت به بازی امیدوار شود و با جبران یکی از گل‌های خورده در دقیقه 73 توسط آنسو فاتی - بازیکنی که به صورت قرضی از بارسلونا به من‌سیتی پیوسته است - میزبان را در دقایق پایانی دچار استرس کند، به خصوص بعد از 10 نفره شدنش در نتیجه اخراج مانوئل آکانجی در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم.

با این وجود سیتی سه امتیاز بازی را گرفت تا با 21 امتیاز صدر جدول را موقتاً از چنگ لیورپول خارج کند.

در دیگر مسابقه عصر امروز لیگ برتر برنتفورد با نتیجه 3 بر صفر برنلی را از پیش رو برداشت. برای برنتفورد در این بازی یوان ویسا (25)، برایان امبوئمو (62) و سامان قدوس (87) گلزنی کردند.

برد سیتی مقابل غول‌کش و سوپرگل قدوس

سامان قدوس که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، در دقیقه 84 به جای فرانک اونیکا در ترکیب برنتفورد قرار گرفت و تنها سه دقیقه زمان لازم داشت تا دروازه برنلی را باز کند. هافبک تیم ملی کشورمان در دقیقه 87 با شوتی زیبا موفق شد گل سوم برنتفورد را به ثمر رساند.

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

بورنموث یک - ولورهمپتون 2

نیوکاسل 4 - کریستال‌پالاس صفر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی