بازدید 3858

دستگیری ۱۴ نفر از عوامل درگیری در بیمارستان ‌کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ۱۴ نفر از عوامل درگیری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان دستگیر شدند، گفت: ۹ قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 20 October 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با تسنیم از ‌دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان شهید بهشتی کاشام خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته در یکی از تالارهای عروسی حاشیه شهر کاشان یک درگیری صورت گرفته بود و مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شده بودند.

وی با بیان اینکه اطرافیان مصدومین حالت غیرعادی داشتند، افزود: اطرافیان در بیمارستان شهید بهشتی کاشان حاضر و در قسمت اورژانس بیمارستان با استفاده از سلاح سرد با همدیگر درگیر و باعث اخلال در نظم بیمارستان، ایجاد رعب و وحشت بیماران و کادر درمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به شناسایی عوامل این درگیری ابراز داشت: با توجه به لزوم برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

کاکاوند افزود: ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و در یک اقدام 14 نفر از عاملین درگیری را که از محل متواری و در محیط پیرامونی و داخل بیمارستان مخفی شده بودند به همراه 9 قبضه سلاح سرد و مقادیری انواع مواد مخدر دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به اینکه باحضور به موقع پلیس به هیچ یک از بیماران و کادر درمان آسیبی نرسید و متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: پلیس با هرگونه قدرت نمایی و هنجارشکنی توسط اراذل و مخلان نظم و امنیت برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی