بازدید 5803
۵

اولین واکنش کی‌روش به شکست سنگین از ایران

کد خبر: ۱۱۹۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 19 October 2023

کارلوس کی‌روش بالاخره به باخت سنگین برابر ایران واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز باخت چهارگله قطر مقابل تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت اردن، طبق قوانین مسابقات هیچ نشست خبری برای مربیان برگزار نشد و کی‌روش هم مثل قلعه‌نویی به ابن نتیجه واکنش نشان نداد.

حالا اما مرد پرتغالی به سبک همیشگی خودش در صفحه شخصی به این شکست سنگین واکنش نشان داد. عملکرد قطر در این بازی انتقادات زیادی را از کارلوس کی‌روش به دنبال داشت و رسانه‌های این کشور اصلا از وضعیت تیم ملی خود راضی نیستند.

کی‌روش پرتغالی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این شکست واکنش نشان داد:

« به همه؛ ما هنوز در سطحی که باید باشیم نیستیم، ما می‌خواهیم باشیم و باید باشیم. مسئله این نیست که زمین نخورید، زیرا زمین خوردن بخشی از فرآیند است. مسئله این است که چقدر سریع، محکم و قوی تر می‌ایستیم. برای رشد بهتر، باید اهداف و اولویت‌های واقع‌بینانه را تعیین کنیم. در عین حال باید تغییرات اساسی (جراحی) ایجاد و اجرا کنیم. باید به تیم ایران تبریک بگوییم، اما می‌خواهم از بازیکنان قطر به خاطر تمام چیزی که انجام دادند، تشکر کنم. به تلاش شما بچه ها افتخار می‌کنم. با این حال، زمان پرداختن بهای آن با تعهد و فداکاری کامل فرا رسیده است، زیرا دیروز یاد گرفتیم که هنوز به اندازه کافی خوب نیستیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
این اقای شارلاتان با این ادبیات خاص کلی ایران و کلمبیا و .... رو فریب داد حالا هم نوبت قطره
همون دغل بازی هایی که توی ایران انجام می داد رو اونجا هم داره انجام میده ! این مربی طراز اول فوتبال نیست ، دیگه چی باید گفت ؟
کیروش مناسب فرهنگ هایی است که به رابطه استاد شاگردی احترام می گذارند مانند ایران ترکیه ارمنستان آذربایجان افغانستان و آسیای میانه و چین و شرق دور.
دقیقا همان حرفهایی که قریب به یک دهه، ما را با آن سرگرم کرد... وای به حال قطر اگر با این مربی ادامه بده
صدقه سر بازیکنان خلاق ایرانی اسم در کرد و طی ده دسال گذشته پول هنگفتی به جیب زد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار