بازدید 2115
۱

آدم‌ربایی به‌دلیل اختلاف مالی

۲ نفر از اعضای باند آدم رباها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند آنان رها شد و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 18 October 2023

به گزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در کمتر از دو ساعت خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار درتشریح این خبر بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان بابل، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که آدم‌رباها با خودروی پژو ۲۰۶ ضمن انسداد مسیر و وارد کردن خسارت به خودرو و ضرب و جرح شاکی وی را به مخفیگاه خود انتقال دادند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۲ ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در یکی از شهرهای استان شدند.

سرهنگ شالیکار خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای باند آدم رباها دستگیر شدند و گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند آنان رها و به آغوش خانواده بازگشت.

وی با بیان این که متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با شاکی عنوان کرده‌اند، خاطر نشان کرد پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهند موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گردن کلفتی و خفت گیری؟؟؟؟؟؟؟جرمی نابخشودنی با فشار روانی غیر قابل بازگشت ؛ قوه قضائیه اشد محازات برای این اراذل و اوباش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی