بازدید 1808

انتخابی جام‌جهانی: دبل مسی و اشک نیمار

کد خبر: ۱۱۹۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 18 October 2023

هفته چهارم مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (چهارشنبه) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، تیم ملی برزیل با نتیجه 2 بر صفر برابر اروگوئه شکست خورد.

 

 اشک‌های نیمار پس از مصدومیت شدید

این اولین برد اروگوئه برابر برزیل بعد از 22 سال بود. نیمار در این بازی مصدوم شد و با چشمانی اشک‌بار زمین را ترک کرد.

داروین نونیز در دقیقه 42 گل اول را برای شاگردان مارچلو بیلسا به ثمر رساند. این نیمه برای برزیل با مصدومیت نیمار همراه بود و به تلخ‌ترین شکل ممکن برای سلسائو به پایان رسید. نیمار نتوانست به بازی ادامه دهد و در حالی که با چشمانی اشک‌بار به خارج از زمین منتقل می‌شد، جای خود را به ریچارلیسون داد. در نیمه دوم هم دلاکروز در دقیقه 77 برای اروگوئه گلزنی کرد تا این تیم پس از 22 سال بر قهرمان پنج دوره جام جهانی غلبه کند.

 

دبل لیونل؛ مسی در جنگ با رونالدو کم نمی آورد

تیم ملی آرژانتین نیز در ورزشگاه ناسیونال دِلیما میهمان پرو بود و به برتری 2 بر صفر دست یافت. لیونل مسی در دقایق 32 و 42 دروازه پرو را گشود تا تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 106 برساند.

آرژانتین که هر چهار دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، با 12 امتیاز در رتبه نخست جدول مرحله انتخابی قرار دارد. تیم‌های ملی اروگوئه، برزیل و ونزوئلا هم با امتیاز مشابه 7، تفاضل گل 3+ و تنها به‌خاطر تفاوت در تعداد گل زده، در جایگاه‌های دوم تا چهارم ایستاده‌اند.

نتایج سایر دیدارهای همزمان مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی به شرح زیر است:

 

ونزوئلا 3 - شیلی صفر

پاراگوئه یک - بولیوی صفر

اکوادور صفر - کلمبیا صفر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی