بازدید 3240
۱

آژانس آنروا: غزه در حال خفه شدن است

فیلیپ لازارینی کمیسر آژانس امداد و اقدام و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی نسبت به شرایط بحرانی غزه هشدار داد و گفت که واقعیت امر این است که غزه درحال خفه شدن است و گویا جهانیان انسانیت خود را اکنون از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴ 16 October 2023

به گزارش «تابناک« به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، لازارینی افزود: درست زمانی که دارم با شما صحبت می‌کنم، غزه از کمبود آب و برق رنج می‌برد.

وی ادامه داد: همکارانم در غزه دیگر قادر به ارائه کمک‌های بشردوستانه نیستند.

لازارینی هشدار داد که بزودی غذا و دارو در غزه تمام خواهد شد و در هشت روز گذشته اجازه ورود یک قطره آب، یک دانه گندم و یک لیتر سوخت را به نوار غزه نداده‌اند.

وی گفت که یادمان باشد که بیش از ۱۶ سال است که غزه محاصره است و بیش از ۶۰ درصد ساکنان آن عملا به کمک‌های غذایی بین‌المللی متکی هستند.

لازارینی از کشته شدن ۱۴ تن از کارمندان این سازمان به دنبال جنگ اخیر در غزه خبر داد و گفت که این آژانس ۱۳ هزار کارمند داشته که اکثر آن‌ها اکنون یا آواره هستند و یا بیرون از منازل خود به سر می‌برند.

وی گفت که دست‌کم در حال حاضر ۴۰۰ هزار آواره فلسطینی در مدارس و ساختمان‌های وابسته به آنروا حضور دارند که اکثریت این اماکن فاقد پناهگاه اضطراری هستند.

لازارینی در پایان هشدار داد که محاصره و بمباران زیرساخت‌ها در منطقه پرجمعیت همچون غزه هرگز صلح و امنیت برای منطقه به بار نخواهد آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کلوخ انداز را پاداش سنگ است .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی