بازدید 2428

صدها دستگاه رویلزرویس پشت سد قیمت‌گذاری

شنیده‌ها حاکیست شرکت BM CARS صدها دستگاه سدان لوکس هونگچی H5 و بستیون T77 را وارد کرده اما این محصولات معطل مراحل بوروکراتیک قیمت‌گذاری مانده است؛ بنابراین BM CARS را می‌توان پیشگام ورود خودروهای تراز جهانی به ایران در دوره کنونی دانست.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 15 October 2023

صدها دستگاه رویلزرویس پشت سد قیمت‌گذاری

رویلزرویس تعبیر منتقدان خودرویی در توصیف هونگچی H5 است که به دلیل شباهت فوق العاده بدنه و فضای داخلی این سدان لوکس چینی با خودروی تشریفاتی رویلزرویس است. البته هونگچی H5 نیز با هدف بکارگیری در مراسم‌های تشریفاتی کشور چین طراحی شده و با انتخاب شرکت BM CARS به ایران خواهد آمد. 
بنابراین چنانچه مراحل اداری قیمت‌گذاری این محصول سپری شود در خیابان‌های ایران شاهد تردد این سدان لوکس با پیشرانه ۲ لیتری توربو GDI و ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور خواهیم بود. این پیشرانه به همراه گیربکس 8 سرعته AT ساخت Aisin  ژاپن عرضه می‌شود. این تیپ از هونگچی H5 رکورد مصرف سوخت 6.2 لیتر در صد کیلومتر را به نام خود ثبت کرده و شتاب صفر تا صد رسمی آن نیز 9 ثانیه برآورد شده است. ویژگی بارز دیگر هونگچی H5 استاده از هشت ایربگ است که آن را در رده خودروهای ایمن قرار می‌دهد.

بستیون T77؛ خودرویی با استانداردهای فولکس واگن

بستیون T77 یک SUV با ۱۶۶ اسب بخار با گشتاور ۲۵۸ نیوتون و ۱.۵لیتری توربوشارژ با طراحی کم‌نظیر فضای داخلی نیز پشت‌ درهای قیمت گذاری معطل مانده است. این خودرو که با استانداردهای اروپایی و شرکت فولکس واگن مشهور شده حالا قرار است با تلاش‌های شرکت BM CARS وارد ایران شود.
با ورود بستیون، سبد محصولات SUV ایران متنوع می‌شود و این خودرو با توجه به ویژگی‌های فنی و اپشن‌های متعدد آن می‌تواند سلیقه و سطح توقع مصرف کننده ایران را ارتقا دهد و البته این می‌تواند کار را برای رقبای BM CARS سخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار