بازدید 3085
ایرانول پیشتاز مسئولیت اجتماعی؛

بازدید مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و هیات همراه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی این شرکت، روز پنج شنبه بیستم مهرماه از موسسه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 15 October 2023

بازدید مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و اهداء روانکاران مورد نیاز موسسه خیریه کهریزک، از واحد استان البرز این موسسه بازدید کردند.

حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، در بازدید از بخش های مختلف این موسسه خیریه، از تلاش­ های صورت گرفته توسط خیرین و پرسنل این موسسه تقدیر و تشکر کرد و افزود: مشارکت در انجام مسئولیت­ های اجتماعی جز خط مشی­ های اساسی ایرانول بوده و ادامه دار خواهد بود.

حسینی افزود: در واقع یکی از دغدغه­ های ما احساس مسئولیت نسبت به جامعه ای است که در آن فعالیت می­کنیم و در زمینه آمادگی خود را مبنی بر تامین روانکارهای مورد نیاز این موسسه به منظور استفاده در ژنراتور برق، کارگاه خیاطی و آمبولانس اعلام می داریم.

همچنین سال گذشته نیز ایرانول اقدام به  تجهیز یک اتاق مخصوص در این آسایشگاه نمود که در این بازدید، تیم بازدیدکننده هزینه های نوسازی برخی از تجهیزات این اتاق را تقبل کردند.

شایان ذکر می باشد آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در حال حاضر خدمات ارزنده ای در حوزه توانبخشی، مراقبتی و نگهداری به صورت شبانه روزی، روزانه و مراقبت در منزل را  به بیش از 1600 نفر از سالمندان و معلولین  ارائه می دهد.

بازدید مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی