بازدید 6114
۱

رد پای یک بشقاب پرنده در جنگل‌های لهستان!

در گریفینو، منطقه‌ای در غرب لهستان، جنگلی پر رمز و راز وجود دارد؛ جنگلی که توسط حدود 400 درخت احاطه شده‌است که رشد معمولی ندارند.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 13 October 2023


به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، این درختان در دهه 1930 کاشته شدند، قبل از اینکه گریفینو در جنگ جهانی دوم مورد تهاجم و نابودی قرار گیرد؛ پس از آنکه ساکنان شهر را رها کرده، سرنخ‌هایی از تغییر شکل این کاج‌ها را گزارش کردند.

نظریه‌هایی در مورد نحوه بدشکل شدن درختان وجود دارد؛ البته، افرادی هستند که معتقدند درختان توسط یک فضاپیمای بیگانه خرد شده‌اند، شاید توسط یک تمدن بیگانه که به سفرهای بین ستاره‌ای تسلط داشته است، اما حوصله پارک کردن را نداشته‌است.

اندکی واقع بینانه تر این است که آنها در طول جنگ توسط تانک‌های نازی به عنوان نهال له شدند، قبل از اینکه بار دیگر به سمت نور رشد کنند. با توجه به اینکه آنها توسط درختان عمودی معمولی که ما به آنها عادت کرده ایم احاطه شده اند، این بعید به نظر می رسد.

رد پای یک بشقاب پرنده در جنگل‌های لهستان!

یک توضیح طبیعی این است که درختان احتمالاً به دلیل طوفان یا برف شدید به عنوان نهال در موقعیت افقی قرار گرفتند و به این ترتیب شکل غیرعادی خود را پیدا کردند.

گری کولمن، دانشیار علوم گیاهی و معماری در دانشگاه مریلند، به واشنگتن پست گفت: «به نظر من این یک واکنش گرانشی کلاسیک است. زمانی که ساقه به سمت جاذبه افقی قرار می‌گیرد، گیاه مکانیزمی دارد که از طریق آن می‌تواند تغییر جهت دهد.»

کلمن چنین درختانی را پس از طوفان هنگام کار در سازمان جنگلداری ایالات متحده دیده است. با این حال توضیح دیگری وجود دارد که محتمل تر از توضیحات طبیعی است.

بر اساس گزارش‌ها، آثاری از بریدگی‌ها و گره‌ها بر روی درختان یافت شده است، که نشان می‌دهد انسان‌ها ممکن است در سال‌های اولیه رشد خود، قبل از اینکه اجازه دهند واکنش گرانش به جادوی خود عمل کند، آنها را نزدیک زمین نگه داشته‌اند.

منبع: iflscience

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک جون مادرت این عکس چندش آور و وحشتناک مربوط به تبلیغ آگهی "جای ترک های قدیمیت رو از بین ببر" را بردار!!
آخه درآمد از هر راهی!؟ خیلی برای این سایت بده! خودتون ببینین چی گذاشتین برا مردم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست