بازدید 8682

رد اتهامات مجری سابق تلویزیون در دیوان عدالت

کد خبر: ۱۱۹۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 12 October 2023

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دیوان عدالت اداری اتهام‌های وارده به مازیار ناظمی، رئیس این فدراسیون را وارد ندانسته و رد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رد خبر یک خبرگزاری اعلام کرد دیوان عدالت اداری در شعبه تجدید نظر خود حکم هیات تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری را نقض کرده و اتهامات به مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران را وارد ندانسته است.

مازیار ناظمی مجری شناخته شده برنامه های ورزشی و اجتماعی سیما و گوینده خبر ورزشی رسانه ملی که سخنگویی و معاونت روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در دوره مسعود سلطانی‌فر را برعهده داشت، چند سالی است که ریاست فدراسیون اتومبیلرانی را برعهده دارد.

رد اتهامات مجری سابق تلویزیون در دیوان عدالت

این فدراسیون در اطلاعیه‌ای آورده است: «یک خبرگزاری در خبری مدعی شد با ردشدن شکایت رئیس فدراسیون در شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری، مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، از این فدراسیون خواهد رفت.

این در حالی است که تقاضای ماده ۷۵ ناظمی برای رای تجدید نظر شعبه ۲۹ دیوان عدالت اداری مورد پذیرش قرار گرفت و در بررسی مجدد در شعبه هم‌عرض، رای قطعی هیات رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری نقض گردید و دیوان عدالت اداری اتهامات به مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، را وارد ندانسته است.

ماده ۷۵ دیوان عدالت اداری می‌گوید: «در صورتی که حداقل یک قاضی از دو قاضی یا دو قاضی از سه قاضی صادرکننده رأی در شعبه تجدید نظر، پی به اشتباه شکلی یا ماهوی خود ببرند، مراتب را با ذکر دلیل به رئیس دیوان اعلام می‌دارند. رئیس دیوان پرونده را جهت رسیدگی و صدور رای به شعبه هم‌عرض ارجاع می‌دهد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست