آشنایی با سهامداران عمده حقیقی خکار

در سی و هفتمین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی این بار به سراغ سهامداران خکار رفته ایم. بررسی ها نشان می دهد که چهار خانواده در بین سهامداران عمده حقیقی خکار حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 07 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، سهامداران هر شرکت در یک دسته بندی به سهامداران عمده و خرد تقسیم بندی می شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که دارای بیش از یک درصد از سهام شرکت می باشند و در سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهم نام آن ها نمایش داده می شود.

در یک تقسیم بندی دیگر سهامداران عمده به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می شوند. سایت TseTmc در قسمت مربوط به سهامداران حقوقی نام شرکت ها را اعلام می کند اما در رابطه با سهامداران حقیقی عمده از آن ها با عنوان شخص حقیقی یاد می کند و اسامی این سهامداران عمده حقیقی نامشخص است. 

سهامداران عمده حقوقی دلایل مختلفی برای حضور در یک سهم دارند ولی بیشتر سهامداران عمده حقیقی به منظور کسب سود بعضا اقدام به خرید سنگین یک سهم می کنند و بعضا نام آن ها در لیست سهامداران عمده مشاهده می شود.

نبض بورس قصد دارد تا با توجه به اسناد و مدارک موجود، به معرفی سهامداران عمده حقیقی هر نماد بپردازد. این سی و هفتمین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی می باشد. با ما همراه باشید.

سهامداران عمده حقیقی خکار چه کسانی هستند؟

هنگامی که در سایت TSETMC نماد خکار که مربوط به شرکت ایرکا پارت صنعت می‌باشد را جستجو کنید و به بخش سهامداران آن مراجعه کنید با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

ترافیک سهامداران عمده حقیقی در خکار | چهار خانواده در بین درصدی های خکار
 

همان گونه که از تصویر بالا ملاحظه می گردد نماد خکار هم به مانند نماد اردستان با ترافیکی از سهامداران عمده حقیقی رو به رو است. 15 سهامدار حقیقی در بین سهامداران عمده خکار دیده می شود.

ترافیک سهامداران عمده حقیقی در خکار | چهار خانواده در بین درصدی های خکار  این تصویر نشان می دهد که در بین این سهامداران عمده حقیقی چهار خانواده حضور دارند. این چهار خانواده عبارتند از:
خسروی حقیقی که شامل حسین، بابک و برنا است و در مجموع مالک 6.8 درصد از کل سهام خکار می باشند.
بیضایی که شامل ایمان و بهرام است و در مجموع مالک 2.97 درصد از کل سهام خکار می باشند.
شریفی که شامل احمد، گلنوش و البرز است و در مجموع مالک 4.86 درصد از کل سهام خکار می باشند.
ساسانی که شامل محسن و مریم است و در مجموع مالک 2 درصد از کل سهام خکار می باشند.
همچنین در بین سهامداران عمده حقیقی خکار، نام بحیرا توکلی با مالکیت 1.79 درصدی، مهین بابایی با مالکیت 1.60 درصدی، محمدرضا آقامحمد کلاهدوز با مالکیت 1.41 درصدی، فریده فیضیان با مالکیت 1.33 درصدی و محمدرضا عنقایی 1.24 درصد دیده می شوند.

ادامه دارد...

  • آشنایی با سهامداران عمده حقیقی هر روز ساعت ۱۰ صبح از سایت نبض بورس. باقی مطالب را از اینجا بخوانید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی