بازدید 3630

۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲ شرور معروف شرق کشور در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی استان در منطقه کویری حلوان شهرستان طبس به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 07 October 2023

به گزارش تابناک، سردار حسن شجاعی نسب در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان قاچاقچیان مواد مخدر در بخش‌های کویری شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، ۲ دستگاه موتورسیکلت تیزرو با چهار نفر از اشرار مسلح را در محور کویری طبس به یزد منطقه کویری حلوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آنان تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با آتش پرحجم پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

وی با بیان این که عملیات پلیس برای دستگیری اشرار متواری شده ادامه دارد، تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۲۴۰ کیلوگرم تریاک، سه قبضه سلاح جنگی به همراه هفت تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی از اشرار کشف شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شجاعی نسب در پایان گفت: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرک باعث ناامنی منطقه مقابله می‌کند و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

منبع: ایلنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل