بازدید 2818

استقلال دراهواز دقیقه۹۰ باخت، پورموسوی استعفا کرد

کد خبر: ۱۱۹۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 05 October 2023

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان در هفته هفتم لیگ برتر به سود شاگردان خطیبی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم استقلال خوزستان و پیکان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز ۱۳ مهرماه در اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان پیکانی ها با یک گل به برتری رسیدند.

استقلال خوزستان در دقیقه ۳۶ صاحب یک موقعیت پنالتی شد که ضربه رحیم زهیوی به تیرک دروازه خورد و گل نشد.

در دقایق پایانی بازی نیز درگیری بین بازیکنان دو تیم و کادرفنی استقلال خوزستان به وجود آمد. هوادران استقلال خوزستان در چند دقیقه پایانی علیه بازیکنان این تیم شعار سردادند.

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، محمد طیبی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، آقایی‌پور، رحیم زهیوی (ابوالفضل طاهرنژاد)، متین کریم‌زاده، علیرضا کاظمی (بهروز بارانی)، حسین ساکی و محمد سلطانی‌مهر

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیر طاهر (امیرخسین غلامی)، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، علی‌اکبر رنجبر (مهرداد بایرامی)، سامان نریمان‌جهان، جواد آزاده، مجتبی حق‌دوست، رضا غندی‌پور (علیرضا افخم)، حامد پاکدل (محمد اصلانی) و ابراهیم صالحی (مبین دهقان)

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعداز این شکست، از سمت خود استعغا کرد.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با تیم پیکان، اظهارکرد: از مدیریت و هواداران تیم که باوجود این که ۵ بازی روی اشتباهات فردی و به صورت بچه گانه باخته ایم ولی از ما حمایت داشته اند، قدرانی می کنم. از سال ۱۳۶۸ کار مربیگری را شروع کردم و در این مدت هیچ سالی نشده بود که ۵ بازی متوالی و به یک شکل و روی اشتباهات فردی ببازیم. از اول هم می دانستم به چالش می خوریم اما فکر نمی کردم به این شکل کار کنیم و هفته به هفته شرایط مان بدتر شود.

پورموسوی عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنم نسبت به انتخاب برخی بازیکنان اشتباه کردم و نمی‌خواهم با اشتباه خودم باعث سقوط استقلال خوزستان شوم. تا بازی بعدی استقلال خوزستان ۲۳ روز فرصت است و سرمربی بعدی می‌تواند کار کند. این تیم جمع می‌شود و مطمئنم در لیگ برتر می‌ماند و اگر در لیگ نماند من پاسخگو خواهم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست