بازدید 2175

جشن تولد ۸۰ سالگی محمد هاشمی

جشن تولد ۸۰ سالگی محمد هاشمی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 05 October 2023

به گزارش «تابناک»، محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز در صفحه شحصی خود در اینستاگرام نوشت: در آستانه هشتاد سالگی دوستانش مراسمی برای آقای محمد هاشمی رفسنجانی گرفته بودند.

من و جمعی از دوستان برای پاسداشت دوران مدیر عاملی اش در صداوسیما رفته بودیم. من در آن دوران مدیر رادیو بودم. در آن دوران بلبشویی واقعا مدیر خوبی بود. مهمترین مشکل مدیریت در این دهه اخیر نفوذ عوامل خارج از دستگاه‌ها در امور مدیریتی است. بزرگترین خصلت محمد هاشمی برای ماها که مدیرانش بودیم این بود که از عملکرد مدیرانش به جد دفاع می کرد. جلو امر و نهی های عوامل قدرت خارج از صداوسیما را سد می کرد. این مهمترین اتفاقی است که به مدیران قدرت خلاقیت و نوآوری می دهد. از فعالیت هایش در آمریکا قبل از انقلاب یاد شد. که به محمد پدر مشهور بود.

البته نمیشود انکار کرد که برادر هاشمی رفسنجانی بودن که در دوران امام قدرت اصلی کشور بود در این پشتگرمی دادن هایش بی اثر نبود.

خاطره ای هم تعریف کرد که یک روز شهید رجایی گفته بود بیا جایی برویم. گفته بود کجا؟ رجایی گفته بود میرویم سرچشمه. سوار شده بود. می گفت دیدم از میدان آرژاتین رد می شویم. گفتم سرچشمه از اینجا نمی روند. گفته بودیم می رویم خدمت امام. جماران. منظورش از سرچشمه آنجا بود.

کسی که در قدرت نیست، وقتی مدیرانش همه از او تعریف می کنند نشانه خوبی است. من برای ادای وظیفه قدر شناسی رفته بودم. فرزندان مرحوم آیه الله هم بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست