بازدید 7066
۱
بسته ویدیویی «تابناک»

حمله جنگنده‌های ایران به دیگ غذای عراقی‌ها! / تاثیر هویج بر بینایی، کمپین فریب بریتانیا! / درون بزرگ‌ترین کره و مانیتور دنیا

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 02 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

حمله جنگنده‌های ایران به دیگ غذای عراقی‌ها!

خلبان‌های ایران با پذیرش ریسک در دوران دفاع مقدس، بسیاری از اوقات در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند تا ریسک شناسایی‌شان را کاهش دهند. امير سرتيپ خلبان محمد اسماعيل پيروان روایتی جالب از یکی از عملیات‌هایش همراه با زنده یاد منوچهر محققی، خلبان دوران جنگ بیان کرده که به حمله به عراقی‌ها در زمان توزیع غذا بازمی‌گردد؛ اتفاقی که باعث شده بود جنگنده ایرانی با باران خورش مواجه شود! این خاطره شیرین را می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

روایت فرمانده سپاه از سبک نظامی حاج قاسم

سردار رحیم نوعی اقدم، از نیروهای شهید مهدی باکری و همرزم شهید قاسم سلیمانی، ضمن همتراز دانستن این دو شهید با بیان خاطره‌ای گفت: «به من گفت: جاده استراتژیک دمشق – بغداد را آزاد کن. آمریکایی‌ها از طریق روس‌ها پیام داده بودند: اگر قاسم سلیمانی وارد این جاده شود، می‌زنیم و نابودش می‌کنیم. یقین دارم که می‌زند، تو برو ببین می‌زند یا نمی‌زند. اگر زد سلام من را به باکری برسان، اگر نزد، میام می‌بینمت.» خاطره کامل این فرمانده سپاه قدس را می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

تاثیر هویج بر بینایی، کمپین فریب بریتانیا!

احتمالاً شنیده‌اید که هویج بر تقویت بینایی تاثیر دارد؟ جالب است بدانید این کمپین تبلیغاتی بود که بریتانیا همزمان با جنگ جهانی دوم برای ترغیب مردم این کشور به خوردن مواد غذایی کم ارزشی که در این کشور تولید می‌شد، شکل داده شد و خیلی سریع عالم گیر گشت. جزئیات این ماجرای تاریخی را می‌بینید. 

 

 

درون بزرگ‌ترین کره و مانیتور دنیا

کره لاس وگاس بزرگ‌ترین ساخته LED با بیش از ۱.۲ میلیون قطعه لامپ و بزرگ‌ترین مانیتور جهان که با هزینه ۲.۲ میلیارد دلاری ساخته شده، رسما افتتاح شد. این سازه با ارتفاع ۱۱۱ متر بزرگ‌ترین سازه کروی است که بشر ساخته و می‌تواند در داخل خود میزبان ۱۷۵۰۰ تن باشد که علاوه بر محاصره با تصاویر دیدنی، صدا را با هزاران بلندگو می‌شنوید. این سازه عظیم با اجرای گروه U۲ افتتاح شد. این کره را از نزدیک می‌بینید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یک کم هم از شهدای ارتش و نیروی هوایی هم بنویسید.و از آنها قدر دانی کنید.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی