بازدید 3974

آسیایی هانگژو: برتری کوبنده واترپلو ایران مقابل کره

کد خبر: ۱۱۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 02 October 2023

ملی پوشان واترپلو ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات واترپلو بازی های آسیایی 2022 با پیروزی مقابل کره جنوبی کار خود را در هانگژو آغاز کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اولین روز از مسابقات واترپلو بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از صبح امروز(دوشنبه) ساعت 10:30 آغاز شد. در نخستین روز از این مسابقات ابتدا تیم های قزاقستان، ژاپن و چین به ترتیب حریفان خود هنگ کنگ، سنگاپور و تایلند را از پیش رو برداشتند.

در چهارمین دیدار روز اول این رقابت‌ها ملی پوشان واترپلو ایران برابر تیم ملی کره جنوبی به آب زدند. شاگردان پنام تاش از همان ابتدای بازی برتری خود را به حریف دیکته کردند و از حریف پیشی گرفتند. در پایان این بازی، واترپلوئیست های ایران موفق شدند با نتیجه 15 بر 4 از سد کره جنوبی بگذرند و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها کسب کنند. ملی پوشان واترپلو ایران در چهار کوارتر با امتیاز‌های 4-2 ،4-1 ، 4-1 و 3-0 موفق شدند پیروز از میدان خارج شوند و اولین گام خود را در این مسابقات محکم بردارند.

واترپلوئیست های ایران در دومین دیدار خود از مرحله مقدماتی فردا (سه‌شنبه) برابر تایلند صف آرایی خواهند کرد.

مسابقات واترپلو مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ (دوم اکتبر ۲۰۲۳) آغاز و تا ۱۵ مهرماه (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در مرکز ورزشی هوانگلونگ با حضور ۸ تیم پیگیری می‌شود.

نتایج روز نخست واترپلو بازی های آسیایی هانگژو 2022

دهم مهرماه 1402 (2 اکتبر 2023)

 

گروه B

قزاقستان 25 -  4 هنگ‌کنگ

سنگاپور 5 - 28 ژاپن

 

 گروه A

تایلند 8 - 28 چین

کره جنوبی 4 -  15 ایران

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم