نبض خبر

حرف‌های شوماخر اتوبان همت پس از دستگیری

کد خبر: ۱۱۹۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 02 October 2023
تعداد بازدید : 5454
بازدید 12199
۷
در جریان طرح شکار نامحسوس پلیس راهور تهران در بزرگراه همت غرب با راننده جوانی برخورد کردیم که به طرز وحشتناکی با سرعت غیر مجاز و سبقت های خطرناک رانندگی می کرد و ممکن بود جان رانندگان دیگری که با او هم مسیر خودش هستند را هم به خطر بیاندازد. مسئله‌ای که منجر به تعقیب این خودرو و بازداشت راننده‌اش شد. صحبت‌های شوماخر اتوبان همت را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
چرا چهره شوماخر رو مغشوش کردین که نتونیم این قهرمان اتومبیلرانی مملکو خوب ببینیم ؟
این رفتاری است مبتنی بر شخصیت مرزی وقتی به مرحله آسیب به خود و به دیگران می رسد و در کنارش مصرف الکل دیده می شود می شود اختلال شخصیت مرزی این افراد به عاقبت کار نمی اندیشند و این ویژگی بارز اختلال شخصیت مرزی است. متاسفانه آموزش و یادگیری به رانندگان در کشور ما قانونی نیست این افراد و سابر افراد جامعه اگر یادبگیرند و آموزش ببینند که رفتارهای مبتلابه در زمره شخصیت های مرزی و اختلال شخصیت است و با برچسب اجتماعی مواجه می شوند از بروز و ظهور چنین رفتارهای بی پروای هیجانی بدون عاقبت اندیشی در خیابان ها و جاده کاسته خواهد شد چون قاطبه افراد جامعه مایل نیستند برچسب اختلال بخورند!
حالا چرا این یکی رو بولد کردید؟ کافیه یه شب بعد تاریکی یه دور تو اتوبانهای تهران بزنید اقلا ده تا دیوانه مثل این میبینید
با نام و یاد خدا
ضمن سپاس از پلیس راهنمایی و رانندگی ?☕️
دلیل پوشیدن چهره خلافکار(بهتره بگوییم جانی)بیان نشده!؟
دوست دارید بی خود آدم ها رو گنده کنید؟ چه تیتریه! شوماااااخر همت!
پس فردا که آزاد شه همین تیتر و گزارش براش میشه رزومه!!!
پیست اتومبیل رانی هست، شما الکی بهانه می آوری. پیست هم نباشه دلیل نمی شود که بخواهی بد رانندگی کنی. الکل زدی و گاز می دهی.
طرف مست می کنه و در اتوبان جون مردم را به خطر می اندازه بعد طلبکار هم هست