اخبار مهم کدال یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 01 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

اطلاعات با اهمیت دارو

نرخ فروش ۵۹ قلم از محصولات شرکت دارو با توجه به مجوز سازمان غذا و دارو به طور میانگین ۲۴ درصد افزایش یافته است.

اطلاعات بااهمیت تاپکیش

طی نامه واصله از شرکت آسان پرداخت پرشین مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸، شرکت "تجارت الکترونیک پارسیان کیش" به عنوان برنده مناقصه با موضوع "خرید تعداد ۲۰,۰۰۰ دستگاه پایانه فروش (POS) سیار و ثابت" معرفی می‌گردد. به محض انعقاد قرارداد فیمابین، آثار سود و زیانی آن دراین سامانه منتشر خواهد گردید.

انعقاد قرارداد مهم وبیمه

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه (سهامی عام) طی مبایعه نامه‌ای املاک دریادیم را به آقای مجید ابریشمی به مبلغ ۱۱۳,۲۰۰ میلیون ریال در تاریخ ۲۹/۶/۱۴۰۲ فروخته است.

اطلاعات با اهمیت مبین

شرکت مبین هیچگونه نقشی در نرخ گذاری گاز و احتساب گاز بهای مصرف کنندگان نداشته و ندارد و مبنای محاسبه بدهی مصرف کنندگان از جمله شرکت پتروشیمی زاگرس صرفا و منحصرا قبوض صادره از شرکت ملی گاز استان بوشهر می‌باشد. پیش از کاهش گاز اخطار کتبی به شرکت پتروشیمی زاگرس صادر و مراتب تصمیم شرکت گاز استان بوشهر به کاهش گاز اعلام شده بود تا شرکت پتروشیمی زاگرس تصمیمی در مورد بدهی خود اعلام نماید. انکار بدهی از جانب شرکت پتروشیمی زاگرس با ادعای تغییر در نرخ گاز و با تاکید بر اینکه چنین تغییری تاکنون رسما ابلاغ نگردیده است اثر تغییر ادعا شده پس از ابلاغ نیز به میزانی نخواهد بود که بدهی انباشته شرکت پتروشیمی زاگرس را منتفی نماید.

پذیرش تعهدات جدید امین

پذیرش تعهد بازارگردانی و پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت سرمایه گذاری و انبوه سازی پارس میکا کیش (سهامی خاص) با سررسید ۴ ساله از تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ از این بابت مبلغ درآمد تعهد پذیره نویسی ۱۰ میلیارد ریال و کارمزد بازارگردانی سال اول ۲۰۰ میلیارد ریال می‌‎باشد. همچنین هزینه‌های مربوط به بازارگردانی اوراق مذکور متناسب با تحقق آن در طی دوره‌های گزارشگری شناسایی و افشا می‌گردد.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست