بازدید 3757

برادرکشی در شب تولد

پسری جوان که برادر معتادش را به قتل رسانده می‌گوید برای نجات جان خودش دست به این کار زد.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 30 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از اعتمادآنلاین، پسری که در شب تولدش برادر معتادش را کشته است مدعی شد برای نجات جان خودش این کار را کرده است.

 متهم که با وارد کردن ضربه چاقو جان برادرش را گرفته است با رضایت پدر و مادرش از قصاص نجات پیدا کرد.

این پرونده وقتی گشوده شد که مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری میان دو پسرش خبر داد. او گفت: یکی از پسرهایم زخمی شده و درخواست کمک دارم.

با حضور ماموران و اورژانس در محل با توجه به مرگ پسر جوان به نام رامین، جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت و برادرش رادین بازداشت شد.

رادین در بازجویی‌ها به قتل برادرش اعتراف کرد، اما مدعی شد برای نجات جان خودش این کار را کرده است. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی، با توجه به اینکه پدر و مادر مقتول اعلام گذشت بدون قید و شرط کردند، متهم به لحاظ جنبه عمومی‌جرم محاکمه شد.

پدر مقتول گفت: پسرم رامین به مواد مخدر اعتیاد داشت. همه ما سعی می‌کردیم مراعات حال او را کنیم تا بیشتر از این به خودش آسیب نزند. او همه ما را اذیت می‌کرد و آرامش خانه را به هم زده بود. همسایه‌ها به ما معترض می‌شدند، ولی واقعاً نمی‌توانستیم کاری بکنیم. شب تولد رادین ما دور هم جمع شده بودیم. رامین مواد کشیده بود و حال درستی نداشت؛ می‌گفت از عالم غیب خبر دارد و به او الهام شده است. یک‌دفعه به سمت آشپزخانه رفت، چاقو برداشت و به سمت رادین آمد و به او حمله کرد. دعوا خیلی شدید بود، من اصلاً نمی‌توانستم جلوی آن‌ها را بگیرم.

این مرد در ادامه گفت: رامین می‌خواست برادرش رادین را بکشد. چاقو را به سمت او پرت کرد و رادین هم چاقو را گرفت و یک ضربه به رامین زد. او برای نجات جان خودش این کار را کرد.

بعد از گفته‌های این مرد، پسرش در جایگاه حاضر شد. او گفت: من برادرم را دوست داشتم. او اعتیاد داشت، اما به هر حال برادرم بود. همه ما او را رعایت می‌کردیم، اما این اواخر توهماتی که داشت به‌شدت حال او را خراب کرده بود. می‌گفت از عالم غیب با اوحرف می‌زنند برای همین هم می‌خواست من را بکشد. وقتی حمله کرد چاره‌ای نداشتم جز اینکه او را بزنم در غیر این صورت کشته می‌شدم. پدر و مادرم می‌دانند من همیشه طرفدار رامین بودم و سعی می‌کردم بقیه اعضای خانواده را آرام کنم؛ اما دیگر کار از حد گذشته بود، او می‌خواست کسی را بکشد.

بعد از گفته‌های متهم و دفاعیات وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این پرونده وارد شور شدن

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی