بازدید 3996
۳

تظاهرات خلبان‌های کانادایی در تورنتو

خلبان‌های کانادایی جمعه برای درخواست حقوق بهتر و مزایای کاری در فرودگاه پیرسون شهر تورنتو تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 30 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، این تظاهرات پس از آن آغاز شد که خلبان‌های شرکت‌های آمریکایی یونایتد ایرلاینز، دلتا ایرلاینز و آمریکن ایرلاینز توانستند شرایط و حقوق کاری بدست آورند.

درخواستی که خلبان‌های کانادایی دارند حدود چهار هزار و ۵۰۰ خلبان را شامل می‌شود و خواهان بهبود شرایط کاری برای همه خلبانان هستند.

پس از کرونا و افزایش مسافرت‌های خارجی، شرکت‌های هواپیمایی شمال آمریکا همچنان با چالش‌های زیادی مواجه بوده و هنوز نتوانسته‌اند خلبان‌ها و خدمه مجرب کافی جذب کنند.

چارلن هودی رئیس اتحادیه خلبان‌های شرکت‌های مسافربری کانادا به رویترز گفت: ما خواسته‌هایی در مورد ارتقای و امنیت شغلی و امنیت پرواز داریم که به آنها رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: ما باید شکاف فزاینده دستمزدها میان خود و همتایان آمریکایی را کاهش دهیم.

هودی گفت که اتحادیه خلبانان در حال مذاکره با شرکت «ایر کانادا» و شرکت‌های دیگر است و این مذاکرات در طول ماه اکتبر ادامه خواهد یافت.

خلبان‌های ایر کانادا از سال ۲۰۱۴ تاکنون بطور سالانه ۲ درصد افزایش حقوق داشته‌اند. این در حالی است که تورم در این کشور ۴.۳ درصد در ماه مارس بود که کمترین میزان در ۱۹ ماه قبل بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
چه خوب و عالی
اونجا اجازه اعتراض دارند و رسانه های ما این اعتراضات رو به عنوان ضعف دولتها خبر رسانی می کنند. دیگه آگاهی مردم بالا رفته و این مسائل رو از رفتار خوب دولت با شهروندان می دونند.
مگر انها هم مشکلات اقتصادی دارند؟؟؟؟!!!!
مگه اونجا مردم از حقوق شون ناراضی هستند؟! می گفتد که با حقوق یک روز میشه کلی خرید کرد که؟! الکی بود؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست