بازدید 2956

اعتراض شدید رئیس کاروان ایران در هانگژو به تاج

کد خبر: ۱۱۹۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 29 September 2023

دبیرکل کمیته ملی المپیک با گلایه از رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رضا عنایتی حق دارد که از کمبود بازیکنانش در تیم امید ناراحت باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک با گلایه از مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کاری که آقای تاج در حق ما انجام داد لطف نبود. بچه‌های تیم امید قول داده‌اند که به جمع ۴ تیم برتر بازی‌های آسیایی صعود کنند. تاج با این کار سه نفر از بهترین بازیکنان تیم امید را از ما گرفت. رضا عنایتی حق دارد که از کمبود بازیکنانش در تیم امید ناراحت باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: تیم امید بدون پشتوانه به بازیهای آسیایی آمد. بنده تصور می‌کردم تاج به عنوان رئیس فدراسیون قرار است به ما کمک کند اما او سه بازیکن تیم امید را از ما گرفت. ما روی حرف تاج حساب باز کرده بودیم.

اعتراض شدید رئیس کاروان ایران در هانگژو به تاج

سید مناف هاشمی این را هم گفت: با تک تک اعضای تیم امید صحبت کردم اما آنها در هانگژو تنها هستند. باشگاه های ما از کجا پول می گیرند و بازیکن پرورش می‌دهند. سپاهان، فولاد، پرسپولیس و استقلال کجای کار هستند؟ از خودشان اسپانسر آورده‌اند؟ نمی‌دانم و از طرفداران شان سوال کنید. یک تیم ملی امید داریم که ترکیب و تلفیقی از همه این بچه‌ها است. حلقه مفقودی این است که نگاه ملی به این تیم نمی‌شود؟ دولت و وزارت ورزش باید از باشگاه ها سوال کنند که چرا در این دوره از بازی‌ها به تیم امید کمکی نشد.

 وی ادامه داد:‌ شرایط برای تیم عنایتی بسیار سخت شده و هرچه جلوتر برویم کار تیم سخت‌تر هم می‌شود. از لیست ۵۰ نفره، ۲۱ بازیکن را برای همراهی این تیم در بازی‌های آسیایی انتخاب کردند و توقع داشتیم یک نفر از آنها تغییر نکند اما اینگونه نشد. حال رضا عنایتی در این وضعیت چه کار کند؟ ما باید واقعیت ها را ببینیم.

هاشمی با بیان اینکه فوتبال در ایران طرفداران بی‌شماری دارد گفت: همین تیم امید وقتی یک گل می‌زند، مردم خیلی خوشحال می‎‌شوند. چرا باید این فرصت‌ها را از دست بدهیم. فمن به خاطر شرایط تیم امید به شدت گلایه دارم اما نمی‌دانم باید از چه کسی گلایه کنم. البته اکنون زمان گله کردن نیست زیرا کاروان من آسیب می‌بیند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن درخواست از دولت برای کمک به شاگردان عنایتی گفت: خواهش می‌کنم دولت ورود کند. همانگونه که در قطر برای تیم ملی بزرگسالان ورود کرد، در حساس ترین شرایط ۳ نفر از بهترین بازیکنان ما را بردند. به خاطر این کار من ناراحت بودم امیدوارم دوستان بررسی کنند. 

مناف هاشمی در پایان این را هم افزود: امیدوارم با همین شرایط بچه‌های ما به جمع ۴ تیم بیایند تا دل مردم ایران شاد شود. هیچ چیز دیگری برای من به جز شادی مردم اهمیت ندارد و برای این هدف انرژی گذاشتیم.

وی در خصوص موفقیت مهدی الفتی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گفت: کسب مدال نقره در رشته ژیمناستیک بعد از ۸۰ سال از آغاز بازی‌های آسیایی، یک مدال باارزش و تاریخ‌ساز برای این رشته المپیکی و حتی ورزش کشور خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: تا الان ۲ - ۳ طلا عقب هستیم اما یک نکته مثبت وجود دارد و آن این است که چون کشور چین میزبان است، اگر طلاهای ما به آن سمت رفت، طلاهای کشورهای دیگر هم به آن سمت رفت. ما در این شرایط نباید منتظر ۲۰ طلا باشیم. شاید این دفعه یک کشور با ۱۶ طلا چهارم یا پنجم شود. به همین دلیل باید منتظر بمانیم. در مجموع شرایط خوبی داریم. یکی از رشته‌هایی که امید داشتیم و مدال نگرفتیم جودو بود که البته این رشته چهار سال تعلیق بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست