بازدید 3421

تیراندازی و قتل استاد در بیمارستان دانشگاه هلند

 مقامات پلیس هلند اعلام کردند که یک دانشجوی هلندی با استفاده از اسلحه ۳ نفر از جمله یک استاد دانشگاه روتردام را به قتل رساند.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 29 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از رویترز، در بیانیه‌ای که در همین باره توسط پلیس هلند منتشر شد، آمده است: یک دانشجوی مسلح هلندی پنجشنبه در شهر روتردام، ابتدا به یک زن و دخترش که در همسایگی وی زندگی می‌کردند تیراندازی کرد و سپس به کلاسی در بیمارستان دانشگاهی روتردام رفته و استاد این کلاس را نیز هدف قرار داد.

این بیانیه می‌افزاید: بر اثر تیراندازی این مظنون ۳۲ ساله که دانشجوی دانشگاه است، زنی ۳۹ ساله در دم جان باخت و دختر ۱۴ ساله او نیز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

در این بیانیه آمده است: مظنون پس از آتش زدن خانه این زن به بیمارستان دانشگاهی مرکز پزشکی روتردام رفت و پس از ورود به یک کلاس درس، استاد ۴۳ ساله را به ضرب گلوله کشت و کلاس را به آتش کشید.

بر اساس بیانیه پلیس، این دانشجو در نزدیکی بیمارستان دستگیر شد و هنوز انگیزه وی از اقدام به این جنایت مشخص نشده است.

در همین ارتباط احمد ابوطالب شهردار روتردام، گفت: ما از یک حادثه وحشتناک شوکه شده‌ایم. تیراندازی در دو نقطه مختلف شهر در حالی به وقوع پیوست که بسیاری از مردم شاهد آن بودند. شهر روتردام در وضعیت ملتهبی بسر می‌برد و من به خانواده‌های قربانیان این حادثه تسلیت می‌گویم.

هوگو هیلنار دادستان ارشد روتردام نیز با تائید اینکه مظنون این حادثه برای مجریان قانون شناخته شده بود، اظهار کرد: این فرد در سال ۲۰۲۱ به دلیل حیوان آزاری تحت تعقیب قرار گرفته و محکوم شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی