بازدید 3309
۱

هاشمی: کشتی و کاراته کمبود طلا را جبران می‌کنند!

کد خبر: ۱۱۹۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 28 September 2023

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو گفت: در روزهای آینده کاراته و کشتی بعضی از مدال‌ها را جبران می‌کنند و امیدواریم بتوانیم جایگاه ششم دوره گذشته را حفظ کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مناف هاشمی پس از کسب دو مدال طلا توسط ووشوکاران بیان کرد: ووشو عملکرد خوبی داشت ولی باید یک طلای دیگر هم کسب می‌کرد. به نظر متخصصان این رشته علی‌نژاد، نایب رییس کنفدراسیون آسیا و صدیقی، رییس فدراسیون در مورد یکی از بچه‌ها ناداوری شد.

هاشمی: کشتی و کاراته کمبود طلا را جبران می‌کنند!

وی در ادامه افزود: خدا را شاکریم که در ووشو دو طلا، سه نقره و یک برنز کسب کردیم و این نتایج شرایط کاروان را تغییر داد و در حال حاضر جایگاه هشتم را داریم. باید منتظر باشیم ببینیم تکواندو، قایقرانی و سایر رشته ها چه می‌کنند. در روزهای آینده کاراته و کشتی هم می رسند و بعضی از مدال‌ها را جبران می کنند. در برخی از رشته‌ها هم ان‌شاءالله تک مدال داشته باشیم.

دبیر کل کمیته المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: به هر حال رقابت سختی است و کشورهای دیگر هم به صورت ضعیف با هم رقابت می‌کنند. تعداد نقره‌های ما خوب است. خیلی امید داشتیم سه، چهار مدال نقره با طلا عوض شود اما چون این مدال ها عمدتا با میزبان بود کار برای ما و سایر رقبا سخت است. این سخت کردن شرایط برای بقیه کشورها هم است و امیدواریم بتوانیم جایگاه ششم دوره گذشته را حفظ کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگه نشد چکار میکنید . در جای دیگری پست میگیرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست