نبض خبر

مدرسه لاکچری با ناهار 400 هزار تومانی!

کد خبر: ۱۱۹۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ 26 September 2023
تعداد بازدید : 4726
بازدید 10644
رضا مراد صحرایی در اتفاقی عجیب اعلام شده بوفه رستوران‌ها برخی مدارس غذاهایی همچون شیشلیک و کنتاکی با قیمت‌های نجومی را سرو می‌کنند و در مقابل وزیر آموزش و پرورش نام یک مدرسه مطرح شد که منوی ناهار 400 هزار تومانی دارد. وزیر آموزش و پرورش از نظارت طفره رفت و تاکید که بر کیفیت آموزش نظارت می‌کند. وزیر آموزش و پرورش پیشتر نیز مدرسه‌ را با خودرو مقایسه کرد و از مدارس با شهریه بالا دفاع کرده بود که با واکنش‌های تندی مواجه شد. این اظهارات را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
دروغه نشر اکاذیب دسیسه دشمنه و .....
واقعا تو ایران و در جمهوری اسلامی این اختلاف طبقاتی هست حکومت عدل علی کجاست؟؟؟؟
سوال! اگر ان‌ مدرسه به دانش اموزانش نان خشک بدهد به نظر شما اوضاع مملکت درست می شود؟؟؟؟ قطعاً خیر. مشکل از ان چند تا بچه پولدار نیست مشکل ما نبود عدالت اجتماعی است. اموزش و بهداشت رایگان حق هر ایرانی است. مدارس مخروبه و کپری باید حذف شوند. در مناطق محروم باید شرایط برای بازماندگان از تحصیل فراهم شود تا بتوانند تحصیل کنند.
اونها که واسه ساندیس یک کارهایی میکنند مشاهده فرمودن؟
وزیر بی کفایت
برخیچی نظارت ندارد نه غذا نه آموزش همه اش شوخیه
صحرایی منفعت طلب است عاشق ریاست
رضا مراد بدبخت چکار کنه؟ سیستم خرابه
خوب طرف دستش به دهنش میرسه و همه اون های هم که اون مدرسه میرن از همون افراد هستن چه اشکالی داره دقیقا ؟ مگه تو مدرسه دولتی دارن این کار رو میکنن که کسی هست فقیر باشه که بگیم اشکاد داره؟
با اینکه من هیچ وقت حرف های مسئولین رو قبول نمیکنم حرف های این اقا منطقی هست و خبرنگار داره بحث الکی میکنه.
وقتی وزیر دستگاهی دولتی که مسئول پرورش افکار درست در جامعه باشد این‌چنین هست، دیگه فاتحه آموزش و پرورش اون کشور رو بایستی خوند...