بازدید 2106

اصلاح‌طلبان از فرصت انتخابات مجلس نمی‌گذرند

یک فعال سیاسی گفت: دوقطبی کردن جو حاکم بر انتخابات با برجسته سازی مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی از جمله رویکردهایی است که امروز شاهد هستیم اصلاح طلبان به آن مبادرت می ورزند.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 26 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، اصلاح طلبان رویکرد دوگانه ای را برای انتخابات مجلس پیش گرفتند از یک طرف موضوع قهر از صندوق های رأی را مطرح می کنند و از طرف دیگر نیروهای شان در تمام حوزه های انتخابیه پیش ثبت نام را انجام دادند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با نامه نیوز درباره رویکرد انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: احزاب و جریانات سیاسی همواره تلاش می کنند تا نقش و حضور خود را در قدرت ارتقا بخشند و راه رسیدن به این هدف نیز شرکت در انتخابات است بنابراین اصلاح طلبان قطعا و حتما در رقابت سیاسی اسفندماه حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به رفتارهای متفاوت و بعضا متناقض جریان اصلاحات درباره انتخابات مجلس دوازدهم، افزود: جریان اصلاحات با روش های مختلف تلاش می کند تا شورای نگهبان را متقاعد کند تا نگاه بازتری برای تأییدصلاحیت نامزدهای اصلاح طلب داشته باشد بنابراین تا اعلام فهرست تأییدصلاحیت شدگان جریان اصلاحات این رویکرد را دنبال خواهد کرد.

این فعال سیاسی تأکید کرد: روش و منش اصلاحات این است که با روش های مختلف می کوشد فضایی را به وجود آورد تا در آن فضا تأثیر بیشتری بر معادلات انتخابات بگذارند. دوقطبی کردن جو حاکم بر انتخابات با برجسته سازی مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی از جمله رویکردهایی است که امروز شاهد هستیم اصلاح طلبان به آن مبادرت می ورزند.

سبحانی نیا ادامه داد: اصلاح طلبان با طرح انتقادهای تند به عملکرد دولت سعی می کنند دولت سیزدهم را ناکارآمد و ضعیف جلوه دهند. علتش هم روشن است چون در سایه این روش فکر می کنند فضای بهتری برای نقش آفرینی و تحرک در عرصه انتخابات خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار