بازدید 2793

ششمین برد پیاپی سیتی ۱۰نفره در فصل جدید

کد خبر: ۱۱۹۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 23 September 2023

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در دیداری که یکی از مهره‌های کلیدی‌اش کارت قرمز گرفت، موفق به کسب پیروزی خانگی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز هفته ششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران سه دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان خود تیم ناتینگهام فارست غلبه کرد.

فیل فودن دردقیقه 7 و ارلینگ هالند در دقیقه 14 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا پپ گواردیولا و تیمش روند صد درصدی کسب پیروزی در این فصل را ادامه دهند و با کسب ششمین برد خود و 18 امتیاز جایگاه‌شان را در صدر جدول تثبیت کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که رودریگو، هافبک اسپانیایی سیتی در نخستین دقیقه نیمه دوم به دلیل درگیری فیزیکی با گیبس وایت و فشردن گردن او در نزدیک‌های نقطه کرنر از داور کارت قرمز مستقیم گرفت.

در دو بازی همزمان با این مسابقه، کریستال پالاس مقابل میهمانش فولام به تساوی بدون گل رضایت داد. لوتون تاون هم در دیداری خانگی مقابل ولورهمپتون که میهمانش از دقیقه 39 با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شده بود، یک - یک مساوی کرد.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در نخستین بازی از ساعت 20، سامان قدوس و یارانش در برنتفورد پذیرای اورتون هستند و دومین بازی از ساعت 22:30 منچستریونایتد میهمان برنلی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی