اخبار مهم کدال سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

امروز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 19 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

توقف نماد معاملاتی فپنتا

به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می‌گردد. ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می‌باشد.

اطلاعات بااهمیت آبادا

شرکت آبادا در تاریخ ۲۹/۰۶/۱۴۰۰ اقدام به انتشار مبلغ هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد برق با سررسید دوساله نموده بود، لذا با توجه به سررسید اوراق مربوطه در تاریخ ۲۸/۰۶/۱۴۰۲ این شرکت با توجه به دارا بودن اختیار خرید تبعی، اقدام به تسویه نقدی اوراق مذکور نموده است.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فجهان

با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت فجهان که در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان ونک -بزرگراه شهید حقانی - بعداز کتابخانه ملی - جنب روگذر شهید همت غرب - سالن هتل بزرگ ارم برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

برگزاری مزایده دی

بانک دی در نظر دارد املاک مازاد و املاک تملیکی خود را از طریق مزایده عمومی (مرحله چهارم) در تاریخ ۲۶/۷/۱۴۰۲ و به صورت نقدی/نقد و اقساط واگذار نماید.

پذیرش تعهدات جدید لوتوس

تعهد پذیره نویسی اوراق مرابحه عام دولت (نماد اراد ۱۳۵) نرخ ۲۰/۵ درصد سالانه و سررسید اوراق ۱۴۰۶/۱۲/۲۹- فاقد بازارگردان- که درآمد تعهد پذیره نویسی مبلغ ۲، ۴۱۸ میلیارد ریال که طی عمر اوراق شناسایی می‌گردد.

اطلاعات بااهمیت فسوژ

به منظور استفاده از ظرفیت خالی خود، اقدام به خرید ۲۰۰۰ تن خاک پرعیار سرب با عیار حدود ۲۰ درصد از شرکت نیکو معدن زاگرس (سهامی خاص) نموده است. مبلغ قرارداد ۱۸۷ میلیارد ریال می‌باشد و سود خالص برآوردی حاصل از خاک خریداری شده حدوداً به مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال می‌باشد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره وبوعلی

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی بهمند) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ هیئت مدیرة شرکت وبوعلی مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه گذاری‌های انجام شده و بکارگیری مبلغ مذکور در اصلاح سبد سهام شرکت و همچنین ارتقاء جایگاه شرکت در بازار سرمایه ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

برگزاری مزایده وبانک

شرکت وبانک در نظر دارد نسبت به واگذاری ۱۲.۹ درصد (تعداد ۱۲۲.۵۳۸.۳۹۹ سهم) از سهام شرکت دوده صنعتی پارس بصورت یک جا و نقد از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران اقدام نماید. زمان عرضه سهام روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ می‌باشد.

عملکرد ۳ ماهه تاپیکو

شرکت تاپیکو در ۳ ماه منتهی به ۳۱/۵/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۳۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۱۱ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۷۹ درصدی ۶,۹۰۹,۲۷۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳,۸۹۶,۹۲۹ میلیون ریال رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار