بازدید 8106
۳

پیدا شدن لاشه جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا

ارتش ایالات متحده با صدور بیانیه‌ای از پیدا شدن لاشه جنگنده اف-۳۵ مفقود شده نیروی هوایی این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 19 September 2023

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا به نقل از رویترز، در بیانیه ارتش آمریکا آمده است که سرانجام روز دوشنبه، یک روز پس از درخواست کمک از مردم این کشور برای یافتن جنگنده اف-۳۵ مفقود شده، لاشه آن در کارولینای جنوبی پیدا شد.

پایگاه نیروی هوایی چارلستون ایالات متحده در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) ضمن تشکر از مقامات محلی، نوشت: بقایای جنگنده اف-۳۵ مفقود شده در منطقه‌ای واقع در شهرستان ویلیامزبورگ ایالت کارولینای جنوبی پیدا شده است.

به گزارش ایرنا، نانسی میس نماینده کنگره آمریکا پیشتر با بیان اینکه ارتش ایالات متحده از محل جنگنده مفقود شده اف-۳۵ این کشور هیچ اطلاعی ندارد، افزود که جلسه‌ای با تفنگداران دریایی ارتش آمریکا درباره موضوع هواپیمای جنگنده اف-۳۵ مفقود شده در ایالت کارولینای جنوبی برگزار کرده است ولی آنها نمی‌دانند این جنگنده اکنون کجاست.

وی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: این جلسه یکی از کوتاه‌ترین جلساتی بود که تا به حال داشته‌ام زیرا هیچ یک از تفنگداران دریایی ایالات متحده که برای اطلاع‌رسانی پیش من فرستاده شده بودند، هیچ پاسخی نداشتند.

میس در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هیچ‌کس نمی‌داند جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا در هوا است یا زیر آب.

در همین ارتباط، سرویس جهانی ردیابی پرواز «فلایت رادار ۲۴» نیز درباره جنگنده اف-۳۵ مفقود شده ارتش ایالات متحده در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ارتش آمریکا در حال جستجوی هواپیمای مفقود شده اف-۳۵ در ایالت کارولینای جنوبی است.

این سرویس جهانی ردیابی پرواز افزود: روز گذشته در حالی که خلبان جنگنده اف-۳۵ از آن خارج شده بود، این جنگنده همچنان به پرواز خود ادامه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
خخخ. اگه از جنگنده قاهر ما استفاده میکردن اینطوری نمیشد!
خخخخخخخخخخخخخ
طرف تو کویر موتورش ردیاب GPS داره اونوقت این نداشته ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار