بازدید 4364

کریستیانو رونالدو از یوونتوس شکایت می‌کند

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، تصمیم دارد به خاطر دستمزدهای پرداخت نشده علیه یوونتوس شکایت کند.
کد خبر: ۱۱۹۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 16 September 2023

به گزارش تابناک، رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست تا سه فصل هم تجربه حضور در میدان با پیراهن این تیم و در لیگ ایتالیا را داشته باشد.

حضور او در این باشگاه با شیوع ویروس کرونا و شرایط دشوار مالی یووه همراه شد و مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند توافقی را با این بازیکن بر سر نحوه پرداخت دستمزدش داشته باشند.

بر اساس این توافق، رونالدو پذیرفت که مبلغ 19.9 میلیون یورو از دستمزدش را در ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا کاهش دهد و آن را طی مبالغ متعدد در ماه‌های پس از آن دریافت کند. 

هرچند این توافق که نه فقط با این ستاره پرتغالی، بلکه با چندین بازیکن دیگر هم صورت گرفته بود فاش شد و باعث شد که پای این باشگاه به دادگاه باز شود و دردسرهای بسیاری برای آنها به همراه بیاورد.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که صبر این مهاجم سابق یووه تمام شده است و او قصد دارد به زودی شکایتی را به دادستانی عمومی تورین ارائه کند تا بتواند دستمزدی که در این توافق به تعویق افتاده بود را دریافت کند.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که لئوناردو بونوچی هم چند روز قبل اعلام کرد که شکایتی را علیه یووه مطرح کرده و خواهان دریافت غرامت به خاطر آسیبی است که به وجهه‌اش خورده است و به نظر می‌رسد که یوونتوس با مشکلات جدیدی روبرو خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست