بازدید 3783
۶
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر لیبی اعلام کرد؛

آمادگی ایران برای امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده لیبی

رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت این کشور در پی وقوع طوفان و جاری شدن سیل، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب‌دیده و ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 12 September 2023

به گزارش تابناک؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی به «عبدالحمید الدبیبه» نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت لیبی به‌خاطر جان باختن، مصدومیت و مفقود شدن عده‌ای از مردم این کشور در پی وقوع طوفان و جاری شدن سیل در این کشور، اظهار امیدواری کرد که با کمک دولت و همراهی مردم صبور این کشور، به‌زودی شاهد عادی شدن شرایط در آن کشور باشیم.

در پیام آیت‌الله رئیسی به نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی آمده است: وقوع طوفان و جاری شدن سیل گسترده و خسارت‌بار در مناطقی از آن کشور که منجر به جان باختن، مصدوم و مفقود شدن عده‌ای از مردم آن کشور شد، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

رئیس‌جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، به نمایندگی از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران، این حادثه ناگوار را به نخست وزیر و مردم لیبی تسلیت گفت و افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب‌دیده و ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی و سایر ملزومات مورد نیاز اعلام می‌دارد. امیدوارم با کمک دولت و همراهی مردم صبور این کشور، به‌زودی شاهد عادی شدن شرایط در آن کشور باشیم. از درگاه خداوند برای جان باختگان حادثه رحمت و مغفرت و برای مصدومان شفای عاجل مسألت دارم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
شما فعلا خوزستان و سیستان و بلوچستان رو دریاب ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
در حال حاضر تمام ملگوشه گوشه ایران محتاج انوع کمک رسانی هستند. خوزستان و سیستان و بلوچستان در رده اول و دوم
انشاالله که تعارف شاه عبدالعظیمی باشه .
مسخره بازی تا کجا !!!!!!!!!!!!!!
شما مردم خودت دریاب
باز هم شروع شد، کمک به مردم بی دفاع ایران رو که یلد نیستند، سرپل زهاب، زلزله ورزان و دهها مورد تو این چند سال برای مردم خودمون پیش اومده جز بی کفایتی و انفعال چیزی ندیدیم ، پول مردم ایران رو بذل و بخشش میکنن الان با سر میدون تا به لیبی کمک کنن ، هیچ کجای دنیا این وضع قابل مشاهده نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست