اخبار مهم کدال دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

امروز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 11 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه مبین

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه مبین از مبلغ ۲۰,۲۳۷,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰,۷۱۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای گذشته و عدم خروج نقدینگی جهت تامین سرمایه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. البته انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه کی بی سی

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه کی بی سی از مبلغ ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

شفاف سازی کچاد

براساس مصوبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ هیأت محترم وزیران موضوع اصلاح تصویب نامه‌ای مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۲، اصلاح تعرفه نرخ خوراک گاز صنایع از جمله واحد‌های احیای فولاد، آثار ریالی آن تا زمان دریافت صورتحساب گاز مصرفی و تعیین دقیق نرخ گاز برای شرکت کچاد قابل محاسبه و ارائه نمی‌باشد. بدیهی است در صورت دریافت صورتحساب اصلاحی، اثرات فوق در قالب گزارش عملکرد مالی و گزارش فعالیت ماهانه اطلاع رسانی خواهد شد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره ولکار

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی آزمون پرداز) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ هیئت مدیرة شرکت ولکار مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی و حفظ نقدینگی جهت استفاده و اخذ تسهیلات مالی بیشتر در خصوص افزایش حجم تسهیلات اعطایی به متقاضیان با هدف افزایش سودآوری ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

پذیرش تعهدات جدید تنوین

پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت صنایع گلدیران به مبلغ ۷.۰۰۰ میلیارد ریال، ۴ ساله با سررسید ۱۴۰۶/۰۶/۲۰ با درآمد تعهد پذیره نویسی، مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال که همزمان با ایفای تعهد شناسائی می‌گردد و درآمد کارمزد بازارگردانی برای ۴ سال جمعاً مبلغ ۱.۳۸۶.۰۰۰ میلیون ریال (سال اول مبلغ ۸۴.۰۰۰ میلیون ریال و سال دوم الی چهارم سالانه مبلغ ۴۳۴.۰۰۰ میلیون ریال) که متناسب با دوره بازارگردانی، درآمد شناسایی می‌گردد.

عملکرد ۶ ماهه ولپارس

شرکت ولپارس در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۴/۱۴۰۲؛ سود ناخالص با کاهش ۱۷ درصدی ۸۵۹,۷۵۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت با ۱۸ درصد کاهش به ۳۵۵,۵۱۴ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه تپمپی

شرکت تپمپی در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۲,۱۵۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۴ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۵۴ درصدی ۴,۱۴۲,۷۳۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴,۷۳۰,۵۷۵ میلیون ریال رسید.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست