بازدید 114683

واکنش قلعه‌نویی به ۴گل ژاپن به آلمان و حرفهای تکراری

کد خبر: ۱۱۹۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ 10 September 2023

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مدعی شد فوتبال ایران می‌تواند به‌صورت همزمان دو تا سه تیم ملی داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر درباره زدن خودش از سوی منتقدان حرف زد. همان جملاتی که در استقلال، سپاهان، تراکتور، گل‌گهر و هرجای دیگری نظیرش را گفته بود.

وی اظهار داشت: می‌دانید که بلغارستان قدرت نزول کرده فوتبال اروپاست با اینکه در گذشته ستاره‌های بزرگی داشته. چیزی که دیدیدم آنها مترصد این هستند که با برنامه‌ریزی و جوانگرایی به گذشته‌شان برگردند.

بیشتر بخوانید

واکنش قلعه‌نویی به ۴گل ژاپن به آلمان و حرفهای تکراری

مهمترین نکته ندادن موقعیت آنچنانی به بلغارستان بود

وی با تشکر از میزبانی بلغارستانی‌ها افزود: بازی خوبی با بلغارستان انجام دادیم که دستاوردهای خوبی برای ما داشت. کاری به نتیجه بازی ندارم؛ نوع بازی هجومی، پرس، ساختار دفاعی، نخوردن گل و مهمترین نکته ندادن موقعیت آنچنانی به بلغارستان بود. تنها ایرادی که من از بازیکنان گرفتم و امروز در جلسه به آنها گفتم این است که باید نگرش‌مان را نسبت به موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم تغییر دهیم و باید بدانیم اولین موقعیت ما شاید آخرین موقعیت‌مان باشد و نهایت استفاده را ببریم. در کل به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم. خیلی از آنها 24 ساعت قبل از بازی رسیدند و خسته بودند، ولی داخل زمین رفتند و توان‌شان را گذاشتند.

برای زدن قلعه‌نویی به مملکت‌تان ضربه نزنید، به تیم ملی کمک کنید

سرمربی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: اولین بازی که در فیفادی انجام دادیم بازی با روسیه و کنیا بود و خیلی‌ها انتقاد کردند که این چه بازی است؟! باید بگویم در دنیا بازی آسان نداریم. شب گذشته نتایج بازی‌های تدارکاتی و رسمی را دیدید که ایتالیا به تساوی رسید، آلمان مقابل ژاپن شکست خورد و انگلیس برابر اوکراین متوقف می‌شود. چرا دوستانی که انتقاد می‌کردند و آن حرف‌ها را می‌زدند سکوت کرده‌اند؟! البته آنها از روی دشمنی حرف زدند. قطر را ببینید که با همه امکانات و ارتباطات با کنیا و روسیه بازی می‌کند. چرا آقایان سکوت کرده‌اند؟ پس بدانید برای زدن قلعه‌نویی به مملکت‌تان ضربه نزنید، دنبال این باشید به تیم ملی کمک کنید. دنبال بهانه نباشید که چرا کنیا اینجای جدول است و باید با آن تیم بازی می‌کردیم.

 

بردن بلغارستان در زمین خودش کار سختی بود و آسان نبود

قلعه‌نویی در واکنش به این سؤال که آیا برتری ژاپن برابر آلمان باعث نگرانی او در جام ملت‌های آسیا نمی‌شود، گفت: بخشی از این اتفاق خوشحال‌مان می‌کند که تیم‌های آسیایی به برتری دست می‌یابند، ولی از بخش دیگر ما را هوشیار می‌کند. این کشورها از 20، 25 سال گذشته برنامه‌ریزی کرده‌اند. آنها فقط برای تیم‌های بزرگسال برنامه‌ریزی نمی‌کنند و حتی ازبکستان نیز در رده‌های پایه برنامه‌ریزی می‌کند. با این حال من قبلاً حرفی زدم و الان هم می‌گویم؛ اگر عربستان کریم بنزما را می‌آورد ما هم این بازیکنان را داریم. من از نظر سطح کیفی بازیکنان صحبت کردم، ولی نمی‌دانم چرا دوستان حرف‌های دیگری مطرح کردند. اگر عربستان برای لیگ کشورش این بازیکنان را می‌آورد، برای ساختارسازی و پیشرفت فوتبالش است. ما این بازیکنان را در لیگ داریم و فقط باید به پایه‌ها توجه کنیم تا عقب نمانیم. فوتبال است و ببینیم خدا چه می‌خواهد. ما بازیکنان بزرگی داریم و تیم ملی در حال پیشرفت است. بردن بلغارستان در زمین خودش کار سختی بود و آسان نبود، ولی باید قبول کنیم ژاپن در پیشرفت از ما جلوتر است.

 

دنبال تغییرات در تیم ملی هستیم اما با شیبی ملایم

وی درباره اینکه وعده جوانگرایی در تیم ملی داده بود، ولی در حال حاضر نفراتی مثل احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی همچنان بازی می‌کنند، تصریح کرد: من می‌دانستم این سؤال را می‌پرسید. تغییرات باید شیب ملایم داشته باشد. دو هافبک جوان‌مان مصدوم شدند و چند بازیکن را نیز در اختیار تیم امید قرار دادیم. این بازیکنان می‌توانند در آینده نزدیک به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند. حتماً دنبال تغییرات هستیم، ولی تا زمانی که بازیکنان بزرگ به تیم ملی بتوانند کمک کنند، از آنها استفاده می‌کنیم. رونالدو در تیم ملی پرتغال چند ساله است؟ آیا او بازی نمی‌کند؟! باید به فکر جایگزین باشیم و از اردوهای گذشته شروع کرده‌ایم. باز هم تأکید می‌کنم ما در سال 2006 نیز این کار را کردیم و خیلی‌ها جایگزین بازیکنان تیم ملی بزرگسال شدند.

 

از زمانی که مسئولیت تیم ملی را قبول کردم دنبال پلن دوم با سامان قدوس بودم

سرمربی تیم ملی فوتبال راجع به درخشش سامان قدوس در پستی که برای تیم ملی به میدان رفت، یادآور شد: من باید به افکار گذشته‌ام برگردم. برخی از دوستان با دشمنی و عنادی که داشتند می‌گفتند قلعه‌نویی دنبال بازی مستقیم است و الان باید جواب‌شان را بدهم. من هر تیمی که می‌گرفتم به جای یک هافبک بازیساز با دو هافبک بازیساز، بازی می‌کردم. با مجتبی جباری و جان‌واریو چطور می‌توانید بازی مستقیم انجام دهید یا با محرم نویدکیا و جان‌واریو یا کرار جاسم و سروش رفیعی؟! از زمانی که مسئولیت تیم ملی را قبول کردم دنبال پلن دوم با سامان قدوس بودم. قدوس 30، 40 درصد توانایی‌اش را به نمایش گذاشت، چون مدتی از تمرینات گروهی دور و همچنین از نظر روحی و روانی عقب بود، وگرنه توانایی‌هایش بیشتر است.

 

ما هم می‌توانیم همزمان 2 تا 3 تیم ملی داشته باشیم

وی در مورد زمان رسیدن کادر فنی تیم ملی ایران به شاکله اصلی این تیم تأکید کرد: مربی ژاپن شب گذشته گفت این کشور می‌تواند به‌صورت همزمان، سه تیم ملی داشته باشد. ما هم می‌توانیم به‌صورت همزمان دو تا سه تیم ملی داشته باشیم. نفراتی داریم که با تغییرات صورت گرفته، می‌توانند کیفیت موردنظر ما را داشته باشند. با 24 تا 25 بازیکن به شاکله خودمان رسیده‌ایم و تغییر آنها در زمین، تأثیر چندانی ندارد.

 

بازیکنان خوبی در لیگ‌های خارجی و داخلی داریم و لیگ برتر قوی شده است

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه کشورمان شرایط بسیار خوبی از لحاظ نیروی انسانی دارد، یادآور شد: بازیکنان خوبی در لیگ‌های خارجی و داخلی داریم و لیگ برتر قوی شده است. با وجود ناراحتی که از حذف استقلال داریم، امیدوارم باشگاه‌های ایرانی نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیرند و رضاییان و بیرانوند نیز سلامتی خود را کسب کنند. کادر فنی در اردوها توجه بیشتری به لیگ داشته و لژیونرهای زیادی به لیگ برتر بازگشتند. (به همین خاطر) اعتبار لیگ ما بیشتر شد.

 

برنامه ما پُر است و از روز 18 دی باید در قطر باشیم

قلعه‌نویی درباره برنامه تیم ملی کشورمان پس از تورنمنت اردن که مهر ماه میان تیم‌های ملی ایران، اردن، عراق و قطر برگزار می‌شود، اظهار داشت: ابتدا تورنمنت اردن و سپس مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را پیش رو داریم. برنامه ما پُر است و از روز 18 دی (برای شرکت در جام ملت‌های آسیا) باید در قطر باشیم.

 

بزرگ‌تری به این است که بازیکنان بیشتر تلاش و با کیفیت بیشتری بازی کنند

وی راجع به نقش بازیکنان باتجربه تیم ملی مانند طارمی و جهانبخش در موفقیت تیم کشورمان بیان کرد: برخی بازیکنان هم فنی هستند و هم وزنی و نفراتی که از آنها اسم بردید، همین شرایط را دارند. بزرگ‌تری به این است که بازیکنان بیشتر تلاش و با کیفیت بیشتری بازی کنند. در تیم‌های باشگاهی هم بزرگ‌ترها در چارچوب تیم، عصای دست‌مان بوده‌اند و کمکی که از بزرگ‌ترها می‌خواهیم، این است که در شرایط خوب خودشان باشند.

 

بعد از آنگولا دیگر بازی دوستانه نداریم

سرمربی تیم ملی ایران درباره دیدار دوستانه روز سه‌شنبه مقابل آنگولا گفت: تیم آسانی در فوتبال نداریم و آنگولا دو شب پیش با یک تساوی، به جام ملت‌های آفریقا صعود کرد. 25 بازیکن تقریباً در یک سطح داریم و شاید جابجایی کمی داشته باشیم، اما دیگر بازی دوستانه نداریم. به بازی با آنگولا به‌عنوان دیداری فکر می‌کنیم که وارد قطر شده‌ایم و با این انگیزه بازی می‌کنیم.

 

سلامتی بازیکنان برای کادر فنی تیم ملی خیلی مهم است

قلعه‌نویی در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند عنوان کرد: برای او و رامین رضاییان آرزوی سلامتی می‌کنم. بدشانسی ماست که در زمانی که در تیم ملی بودیم، بیرانوند دو مرحله مصدوم شد. تا درباره مصدومیت بیرانوند به من گفتند، گفتم او را تعویض کنید. سلامتی بازیکنان برای کادر فنی تیم ملی خیلی مهم است و درمان بیرانوند را از همان زمان شروع کردیم. حدود 30 دقیقه پیش با او صحبت کردم و مراحل درمانی این بازیکن به‌خوبی پیش می‌رود. بیرانوند خیلی امیدوار بود.

 

توقع ما بیشتر است اما زمان کمی داریم

وی در این باره که به نظر می‌رسد از عملکرد تیم ملی ایران در بازی‌های دوستانه رضایت دارد، اظهار داشت: توقع ما بیشتر است، اما زمان کمی داریم. یک مربی بین دو جام جهانی زمان می‌خواهد تا افکار تاکتیکی خودش را پیاده کند. هنوز شش ماه هم نشده است که آمدیم، اما نسبت به زمانی که مسئولیت تیم ملی را پذیرفتیم، پیشرفتِ حاصل شده قابل قبول است. با این حال از ایده‌آل‌ها و مسائل تاکتیکی مد نظر خودمان فاصله داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۰
خداییش علیرغم اینکه بعنوان یک استقلالی ازش خوشم نمیاد ،حرف هاش بی منطق نیست.تیمش هم شاید محک خیلی جدی نخورده ، ولی در مجموع خوب بازی میکنه.اون که ایران رو با ژاپن مقایسه میکنه باید بفهمه این مقایسه کودکانه است.فوتبال ژاپن با برنامه ریزی دقیق و نظم مثال زدنی و حدود ۲۵ سال سرمایه گذاری ، کاملا فراتر از آسیا است .لطفا توقعات فضایی رو بگذارید کنار.واقع گرا باشیم امثال کی‌روش با اون رزومه هم کار خاصی نتونستن بکنن پس به این بنده خدا هم فرصت بدیم و در موارد درست نقد بکنیم ولی نق نزنیم.فوتبال ایران به دلیل مشکلات سخت افزاری،مدیران غیر فوتبالی نالایق ، فساد سیستماتیک و... حتی با حضور ۸ ساله مربی بزرگی مثل کی‌روش نتونست به توسعه پایدار برسه و توفیق خاصی کسب کنه پس خیلی نق نزنیم و بزاریم ایشون هم کارش رو بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
خب چرا ما نباید باشیم؟ چرا همش قانعیم؟ چرا از حد واقعی
خودمون اومدیم پایین تر
وقتی خبرنگار به شکم قلعه نوعی گیر میده معلومه نیت زدن این مربی است نه انتقاد سازنده. از حق نگذریم قلعه نوعی در بازیهای دوستانه هم بازیهای زیبا و هجومی اجرا کرد و هم نتیجه گرفت
حرف حساب کدوم حرفش بد بود اگه تکراری طوری نيست درست میگه
آقای قلعه نویی تیم هات سنگین حرکت میکنن بدنسازی خوب نیست تو باشگاه ها هم این مشکل و داشتی. خدایی تیم ملی مثل پرسپولیس بازی کرد خدایی مرد باش جواب درست بده. دادش کلم با رانت اومدی شدی سرمربی تیم ملی فقط برای اینکه خلا کمبود هات پر بشن.
مال این حرفا نیستی همه با هم تا جام ملت ها امیدواریم جلو ژاپن نه تنها زانو نزنی کمرت نشکنه.
تیم تو کجا ژاپن کجا اگه از فوتبال چیزی میفهمیدی نفر اول انتخاب بودی نه اینکه فدراسیون از همه دعوت کرد کسی قبول نکرد الا تو که آخرای کارتم هست. برو قربونت مردم ما از تو و امثال تو خیلی فهمیده تر هستند..
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
آقای محترم بنده بعنوان یک پرسپولیسی کار قلعه نویی رو قبول
، دارم ولی نمیتونم از طرف مردم عقیده ی خودم رو به کل تعمیم بدم ... شما یک نفری، مردم ما هم نیاز به قیم ندارند خودت رو به عنوان یه
ملت به دیگران تحمیل نکن اونم با چاشنی تهمت و توهین
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
مطمئن باش دو روز دیگه جلوی تیمهای درجه سه آسیا میبازه و بهونه میاره که چرا توپ گرده اگر مکعب بود ما قهرمان اسیا میشدیم
خدا رحم کنه
تیپ ملی و نیم امید دست دوتا استقلالی افتاده. فکر کنم از این به بعد باید آرزو داشته باشیم فقط بتونیم یدونه گل به بحرین بزنیم
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
با اینکه شخصا به هیچ وجه از این آقای قلعه نوئی خوشم نمیاد اما با عرض معذرت باید بگم نظر شما متأسفانه کاملا مغرضانه ست چراکه دلیل شما بابت نتیجه نگرفتن این دو تیم صرفا استقلالی بودن این آقایون هست درحالیکه اگر به گدشته برگردید میبینید که مربیان استقلالی بهترین نتایج رو درسطح آسیا گرفتن.... اصلا مگه استقلالی یا پرسپولیسی‌ بودن یک مربی میتونه معیار درست و معقولی واسه توانایی یا عدم توانایی اون فرد باشه؟؟؟؟؟!!!!!؛ فکر نمیکنم هیچ کجای دنیا از یه همچین سنگ محکی برای قضاوت و یا انتخاب مربی استفاده کنن!!!!!!!!!؛
من بعنوانه یه پرسپولیسیه شیش آتیشه...قبول دارم ک کسایی دیگه بودن ک میتونستن مربی تیم ملی باشن....ولی ب هرحال قلعه نویی شده مربی و باید پشتش باشیم و نزاریم تیم ملی ضربه بخوره...
اقای قلعه نوعی بازهم حرفهای تکراری شما جلو بلغارستان نزول کرده تیمت نتوانست فوتبال تماشگر پسند بازی کنه چشم ما سکوت میکنیم
ولی باورکن با هر خفتی بدرد نمیخور سر مربی نیم ملی باشی حالا که اب داره سر بالا میره توهم‌باسکوتت ابو اعطا بخوان
الان دقیقا برد ژاپن برای ما خوب است یا هشدار است !
اولاً حرفات تکراری است.دوما دستت میگیری که زمین نخوری.ادم ترسو هستی.دنبار منافع و قدرت خودتی.
آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان و مربی با استعداد و باغیرت ایرانی
قلعه نویی مربی خوبی برای تیم ملی فوتبال ايران نیست
این ژاپن به نظرتون چند تا به بلغارستان میزنه
آقااای نویسنده واقعا هدفتون چیه قلعه نوعی نه تازه کاره نه تو ایران کسی بهتر از او داریم همین نتیجه ها رو اگه مربی خارجی میگرفت فک کنم خوب بود ولی چون دلار نمیدیم بی ارزشه خواهشا اول تکلیفتون و با خودتون مشخص کنید که چند چندین بعد پست بذارین و انتقاد کنید.
البته این انتقاد فک کنم خوبه مشخصه که کارشو داره درست انجام میده که انتقاد داره البته اینم بگم که من اصلا هم طرفدار قلعه نوعی نیستم ولی مشکل ما از یه جا دیگه س که دستتون به اونجاها نمیرسه دیگه باید دیوار کوتاهتر گیر بیارین.
وقتی سر لک سرباز را دعوت میکنی تیم ملی معلوم میشه امیر مافیایی که میگن راست میگن
خودت که سواد آکادمیک نداری وی مشت بی سواد را مثال خدادا عزیزی قلیانی که اگر دو کلمه صحبت کند کلمه سومش ناسزا است را دور خودت جمع کردی نامش را گذاشتی دستیار سرمربی تیم ملی تا ببینیم
ژاپن ۴تا به آلمان میزنه این یکی به بلغارستان تفاوت فوتبال ما اینه باید واقعیت رو قبول کنیم ما اصلا در این ۴ دهه هیچ کاری برای ورزش نکردیم مسولین ما همش حرف زدن چون توان کار کردن ندارن
آقای قلعه نویی شما هیچ وقت نمی‌توانید مربی خوبی برای تیم ملی باشید،
اینکه میایید و این حرفا رو می‌زنید که برای زدن من و نمیدونم دشمن و این حرفا خودش نشونه ضعف شماست، الان تیم ملی بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خودش رو داره، شما مربی به روز و برنامه داری نیستید، این میشه از حرفاتون فهمید که حداقل مال 50 سال پیشه
تاکتیک مربی تیم ملی،فوتبال است دیگر،هرچی خدا بخواهد
قلعه مرغی هر زمان این بازیکنان رو ب تیم ملی دعوت کرد و دو تیم ملی شکل داد میتونه موفق باشه تیم الف و ب ...‌‌بیرانوندنیازمند، حسینی، اخباری ... شجاع ، کنعانی، پور علی گنجی، رضائیان، سرلک ، ترابی، جلالی، حردانی ، مرادمند، مهری ، یزدانی، میلاد محمدی، حسسین زاده، امیری اسماعیلی فر،عالیشاه، صادقی،سلمانی، زکی پور، نورافکن ، رضا اسدی، مقانلو ، این بازیکنان داخلی ۲۶ بازی کن رو بازی دوستانه ده تا برای هماهنگ شدن شون و دقت پاس کاری و تمرکز روی دفاع و ضد حمله و سرعت بازیکنان رو محک زدن ..... تیم دوم .... عابدزاده، طارمی، نوربخش، قلی زاده، اکرت، نوالهی، تفضلی، قدوس،دلفی ، طاهرخانی، حسینی، صیاد منش، حسینی، محمدی، قائدی، نادری ، محبی ، نوید ناصری، آزمون .. ده بازی دوستانه ... بعد دو تیم تقابل باهم بازی کنند .... کادر مربیان، مجیدجلالی، کریم‌باقری ، اندرانیک تیموریان، مطهری ، مربی خارجی دروازبان ها ، قلعه مرغی.... کادر پزشکی، فزیوتراپ سه نفر، روانشناس، روانکاو.... بدنساز خارجی .... اینطور تیم ارو میبندن و بازیکن انتخاب میکنند .... روسیه، انگولا، مصر، اتریش، مکزیک، کلمبیا، ایرلند، میانمار، تایلند، سوریه، کره شمالی، هنگ کنگ، آلبانی، مراکش ، آرژانتین، ترکمنستان، قزاقزستان، اردن، عمان ..... هر وقت اینطور شد بدونید فوتبال موفق خواهد شد .... در غیر اینصورت شوت باله نه فوتباله
این حرفها چهل و سه سال گذشته ما از سرمربی های تیم ملی فوتبال ودیگر رشته های ورزشی شنیدیم حرف تازه ای بگویید آقای جنرال
کجای مصاحبه درباره بازی آلمان ژاپن صحبت کرده!!؟
و البته مشخص هست تیم ملی با امثال قلعه نوعی به هیچ جا نمیرسه.
تعریفت کنند که در باد توهمات ذهنی خود بخوابی . بیدار شو . با انشاالله گفتن و شیوه سنتی به جنگ دنیای مدرن نمیتوان رفت . از سرنوشت شوم والیبال درس بگیر . فعلا دلخوش بازی دوستانه آنگولا و روسیه باش . زمان امتحان زود فرا می‌رسد . ژنرال .
وقتی خودت داری میگی میتونیم ۳ تیم داریم ولی به امثال حاج صفی و محمدی و .......چند تا به سن گذاشته برای بازی تدارکاتی استفاده میکنی یعنی ضعف داری ،در ضمن رونالدو با این سن بازیکن تاثیر گذاریه و اصلا با امثال حاج صفی ها قابل قیاس نیست ، تو هم فقط دنبال منافع خودتی اگر عرق ملی داشتی اینهمه مافیا بازی و دار و دسته دنبالت نبود
سلام منم یه پرسپولیسم ولی دوستان قبول کنید مربی کوچیکی نیست حتی اگه یکم شانس میاورد رکوردی عجیب میزد. درست یادم نیست فکر کنم سال اول استقلال رو قهرمان کرد سال بعد سپاهان سال سوم رفت تراکتور دوم شد. به نظر من تو ایران بهترین گزینه بود. من شک ندارم این کاره هست. تا ببینیم
یک نگاهی هم به تیمهایی که قلعه نوعی داشته بیاندازید
انصافا تیم‌های قدرتمندی نبودند
برو ژنرال
ان شاءالله که همیشه پایداری
من خودم پرسپولیسیم اما نگاه ملی من با سرمربی ملی موافق ومتقاعد کننده است امیدوارم درکارش موفق ودر برابر حریفان ترسو بازی نکنه واگرهم با تیمهای قویتر بازی کردیم ومجبور به دفاع شدیم پلن های مختلفی برای ضربه زدن به حریف داشته باشیم و شجاعانه بازی کنیم انشاالله
اگر هر تیمی را مورد توجه قرار دهیم پنجاه پنجاه است پنجاه درصد مربوط به مربی از نظر تفکر، هوشمندی و کاریزماتیک و انتخاب است پنجاه درصد مربوط به بازیکنان است که شرایط فیزیکی، تکنیکی و تاکتیک پذیر و اخلاق ورفتار در طی بازی است که بالا ترین آن موفقیت، مدیریت در زمین و کادر فنی است و از طرفی تمرین های اختصاصی در رسیدن به گل در کمترین زمان در هر ناحیه ای از زمین که چنانچه در ضربات کاشته، کرنر آمار خوبی نداریم و این ضعف در تیم باشگاهی و ملی بوده و اکتفا ما به پنالتی است
خدارو شکر هیچ سِمتی در این کشور ندارم ،،،در این کشور همه ادعا دارند همه کارشناسند همه ب ناحق انتقاد میکنند و قضاوت میکنند ، بزارین بنده خدا کارش بکنه ، فقط مربی میتونه تو ایران کار بکنه ک زبون فارسی نفهمه و نتونه خط فارسی بخونه
چه روزگار سختی داریم این خود پندار
فقط حرف و ادعا
قلعه نویی مربی خوبی هست و همه می دانند.ولی چون ادم موفقی هست و باج نمیده به کسی هیچکس دوست نداره موفق باشه.حجازی خدابیامرز هم بهش حسودی میکرد.مجله ها و مصاحبه هاش رو شکر خدا دارم و موجود هست وگرنه همه بهم میگفتند دروغگو.به خدا اگر حرف نزنید کسی نمیگه لال هستید.بشینید سرجاتون و بزارید کارش رو بکنه
شما اگه غیرت دارین یه تیم درست حسابی داشته باشین بقیه پیشکش.بعدش اگه دو سه. تیم میتونین داشته باشین از تیم المپیک تون معلومه .عرضه ندارین فوتبال و اصلاح کنین چون غیر فوتبالی زیاد دورور فدراسیون هستند
از تیم کیروش بهتر بازی میکنه تیمش فعلا ک. تا جام ملتها چی پیش بیاد. مهم اینه مردم رو با تیم ملی همراه کنین. اونم تا وقتی تاج رئیس فدراسیون هست قلب عموم مردم با تیم ملی همراه نمیشه. حالا میخواد قلعه باشه یا یحیی یا یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا.
نه تو از مربیگری چیزی بلدی نه اونایی که تو تیم ملی هستن بازیکنن،تو واون به ظاهر بازیکنای درجه ۳آسیائیت فقط به فکر جیب ومنفعتتون هستین نه کسب افتخار برای ایران،هیچکدوم شماها کفش پای فوتبالیستهای ژاپن نمیشین،اونا واسه عزت و شرف و کشورشون بازی میکنن نه پول
گواردیولا هم بیاد بهش گیر میدیم چ برسه قلعه نویی.همه هم خوب میدونن قطر.ژاپن.استرالیا. کره .عربستان فوتبالشدنو دارن از ما جدا میکنن و ما باید بپذیریم که
با ازبک.عراق.تایلند.چین و اردن و امارات تو ی سطحیم دیر بجنبیم ازبکم داره پیشمیفته
این یارو که شده مربی تیم ملی .وقتی ازش می پرسند شما چقدر آمادگی دارید و از ژاپن عقبتر نیستید ؟می فرماید وقتی که ابرهه به خانه کعبه حمله کرد گفت خدا از بیت خودش مواظبت میکنه من ضامن اموال خودمم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست