اخبار مهم کدال شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

امروز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 09 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

آگهی تمدید مهلت پذیره نویسی عمومی افزایش سرمایه وسپهر

در راستای تامین حداکثری حقوق سهامداران ارجمند و به استناد موافقت نامه ۱۱/۶/۱۴۰۲ سازمان بورس و اوراق بهادار، مهلت عرضه عمومی حق تقدم‌های استفاده نشده شرکت وسپهر به مدت ۲۰ روز تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۸/۷/۱۴۰۲ تمدید می‌گردد.

اطلاع رسانی در خصوص ادغام شرکت‌های تابعه وسپهر

وسپهر در راستای اجرایی نمودن تکالیف مجمع و الزامات قانونی ناظر بر کاهش سهم حوزه املاک و ساختمان در پرتفوی سرمایه‌گذاری و همچنین ساماندهی شرکت‌های تابعه فعال در حوزه مذکور و با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی و اجرایی و همچنین مدیریت متمرکز، نسبت به ادغام شرکت "سرمایه‌گذاری توسعه سپهر فارس (سهامی خاص) " در شرکت "سرمایه‌گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان (سهامی خاص) " تصمیم گیری نمود و با عنایت به مصوبات مجامع عمومی فوق العاده همزمان و مشترک شرکت‌های موصوف در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱، نسبت به ادغام قانونی به موجب آئین نامه اجرایی بند (الف) لغایت (و) ماده ۱۱۱ قانون مالیات‌های مستقیم و آئین نامه اجرایی آن اقدام گردید و کلیه دارایی‌ها، بدهی‌ها، سرمایه و حقوق صاحبان سهام و همچنین تعهدات شرکت "سرمایه‌گذاری توسعه سپهر فارس" به عنوان شرکت ادغام شونده به قیمت دفتری در شرکت "سرمایه‌گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان" تجمیع گردید. موضوع مذکور هیچ گونه اثر سود و زیانی مستقیمی در شرکت‌های مذکور و این شرکت نداشته و صرفاً جهت استحضار و بهره‌برداری آن اداره محترم و عموم سهامداران اطلاع رسانی می‌گردد.

اعطای فرصت به دی جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار

با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران (عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۱ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان فرابورس ایران) اقدام به اعطای فرصت ۲ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱) جهت رعایت موارد فوق نموده است.

اطلاعات بااهمیت وآیند

گزارش تعیین قیمت سهام شرکت توسعه بین الملل ایران مال که مقیاس اندازه گیری، صورت مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ بانک آینده می‌باشد.

عملکرد ۶ ماهه کتوسعه

شرکت کتوسعه در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۶۱۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۰۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۳۷ درصدی ۱,۱۷۰,۰۶۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۶۵۳,۱۲۹ میلیون ریال رسید.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست