بازدید 1797

نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی برخوردارند

فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 07 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو به مناسبت گرامیداشت سالروز پدافند هوایی با حضور در ستاد این نیرو، با امیر علیرضا صباحی فرد دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

سردار تنگسیری، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان‌بخش ایران اسلامی را ثمره وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: این همدلی و اتحاد بین نیروهای مسلح موجب خشنودی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مباهات ملت عظیم الشان ایران است.

وی اظهار داشت: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و تجربه و به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی